Marketing X Business

Kompanija Nestlé širi poslovanje u BiH uvođenjem NESCAFÉ kafe u zrnu u ugostiteljske objekte

Marx.ba

(Foto: Nestle)

Svjetska prehrambena kompanija Nestlé nastavlja s ulaganjima u razvoj poslovanja u Bosni i Hercegovini, poručeno je s današnjeg druženja s novinarima u Sarajevu. Predstavnicima medija prikazani su rezultati poslovanja kompanije Nestlé, pozitivni trendovi u održivom razvoju, kao i doprinosi inicijative „Čista umjetnost“ u edukaciji građana o digitalnom otpadu. Također, poseban fokus stavljen je na razvoj i širenje poslovanja uvođenjem NESCAFÉ kafe u zrnu u ugostiteljske objekte u Bosni i Hercegovini.

– U prvom kvartalu 2025. godine bilježimo solidan rast i dobre rezultate poslovanja na nivou naše regije. Početak godine bio je izazovan, ali imamo sjajan tim i jako dobre planove za ovu godinu. Tržište BiH ima dosta potencijala za inovacije i razvoj poslovanja. Upravo zato ulazimo u segment ugostiteljstva s našom NESCAFÉ kavom u zrnu, a plan nam je i dalje pobjeđivati na tržištu BiH ulaganjem u ključne brendove i inovacije, pri tom vodeći brigu da i dalje ostvarujemo održivi rast, izjavio je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.

Kao globalni lider u kategoriji kafe, sa više od 6.000 šalica NESCAFÉ kafe popijenih svake sekunde širom svijeta, NESCAFÉ je jedan od najomiljenijih brendova i u Bosni i Hercegovini, te sada dodatno proširuje svoju ponudu u našoj zemlji.

– NESCAFÉ je tržišni lider u BiH, a potrošači ga prepoznaju kao pouzdan brend koji nudi široku paletu visokokvalitetnih proizvoda od kafe. S nasljeđem koje datira još iz 1938. godine, postao je sinonim za kafu izvrsnog okusa u kojoj se može uživati u bilo koje doba dana i u bilo kojoj prilici. NESCAFÉ je dio života i kulture ispijanja kafe u kafićima u BiH skoro 20 godina, ali se mi konstantno trudimo donositi inovacije i unapređenje kako bi zadovoljili različite potrebe ljubitelja kafe. Zato s ponosom najavljujemo da na bosanskohercegovačko tržište stiže i NESCAFÉ kafa u zrnu, koja je namijenjena kanalu ugostiteljstva i vjerujemo da će donijeti još više užitka ljubiteljima kave, kazao je Benjamin Valjevčić, voditelj prodaje Nestlé Professional.

Ovom prilikom istaknut je i značaj održivih praksi, kao i uspjeh inicijative „Čista umjetnost“, koja se već petu godinu zaredom realizuje u Bosni i Hercegovini.

– Svjedoci smo da klimatske promjene ozbiljno prijete globalnim usjevima, uključujući i urod kafe, zbog čega je naš pristup održivosti sveobuhvatan. Težimo ka karbonskoj neutralnosti ostvarujući održive lance snabdijevanja koji ne uključuju krčenje šuma, te promovišemo regenerativnu poljoprivredu. Također, posebno smo ponosni što inicijativa ‘Čista umjetnost’ donosi konkretne i mjerljive rezultate, podižući svijest građana o digitalnom otpadu, koji je nevidljiv ekološki problem današnjice. Zajedno s lokalnim partnerima nastavljamo graditi održivu budućnost za sve generacije“, dodala je Helena Radić Bosanac, menadžerica korporativnih poslova kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.

Zaključeno je da će kompanija Nestlé i u godinama koje slijede nastaviti s realizacijom inicijativa koje povezuju prehrambenu industriju, edukaciju i zaštitu okoliša, s ciljem dugoročnog doprinosa održivom razvoju i unapređenju kvaliteta života svih građana.

VEZANO

Nestlé ostvario organski rast od 2,8 posto u prvom kvartalu ove godine