Marketing X Business

Komunikacija s klijentima: Koji su načini da se ona poboljša

N. D.

Možete unaprijediti dosta toga u komunikaciji (Izvor: LSEL)

Dobra komunikacija pomaže preduzećima da razviju poverenje sa svojim klijentima i artikulišu potrebe, očekivanja i sve izazove. Komunikacija sa klijentima je svaka komunikacija između preduzeća i njegovih klijenata. Ovo može uključivati ​​pisanu komunikaciju, poput e-pošte i faktura, verbalnu komunikaciju, poput telefonskih poziva i fizičku komunikaciju, gdje se razgovara oči u oči.  

Dobra komunikacija s klijentima često uključuje aktivno slušanje vaših klijenata kako bi protumačili njihove emocije i bolje zadovoljili njihove potrebe, kažu stručnjaci. Komunikacija s klijentom je važna jer uspostavlja i održava povjerenje između klijenta i poslovanja. Kada kupci vjeruju brendu, vjerovatnije je da će ostati lojalni.

Otvorena komunikacija s klijentima također može pomoći u ograničavanju nesporazuma, dovesti do većeg zadovoljstva kupaca i povećati vjerovatnoću da će klijenti preporučiti posao drugima. Kompanije koje pokazuju dobru, otvorenu komunikaciju mogu imati bolje odnose sa klijentima, a američki stručnjaci ponudili su pet osnovnih elemenata pravilne komunikacije s klijentom. 

Transparentnost 

Biti transparentan sa klijentom pomaže u povećanju povjerenja. Kupci bi mogli cijeniti učenje više o proizvodnom procesu kako bi mogli svjesno kupovati i podržati poslovanje koje poštuju. Razumijevanje načina na koji vaše poslovanje funkcionira i njegov krajnji rezultat može pomoći klijentima da se osjećaju ugodnije plaćajući vaše proizvode ili usluge. 

Transparentnost također znači biti iskren u pogledu načina na koji možete zadovoljiti potrebe kupaca i biti u toku sa svim promjenama cijena, promjenama politike ili poslovnim razvojem koji bi mogli utjecati na kupca.

Fleksibilnost 

Posjedovanje prilagodljivih rješenja za komunikaciju može ojačati odnos između klijenta i poslovanja. Kada dođe do promjene, fleksibilnost pomaže objema stranama da nastave da komuniciraju.

Preduzeća mogu pokazati fleksibilnost i pružanjem pristupačnih sredstava komunikacije. Na primjer, ako značajan dio baze korisnika govori jezik koji nije primarni jezik poslovanja preduzeća, angažovanje posvećenog prevodioca može pokazati da preduzeće poštuje svoje klijente i brine o održavanju čvrstih odnosa.

Empatija  

Imati zaposlene sa ovim interpersonalnim vještinama pomaže klijentima i preduzećima da razumiju jedni druge. Empatija je čin razumijevanja perspektive druge osobe. Možete naučiti suosjećati s klijentom tako što ćete zamisliti kakva bi osjećanja mogao doživjeti suočeni s promjenom ili iznenadnom potrebom.

Korištenje ovih vještina omogućava preduzećima da se povežu sa klijentima na više ličnom nivou.

Kontekst 

Komunikacija se može promijeniti u zavisnosti od konteksta razgovora. Na primjer, ako vaša kompanija usvoji novu politiku povrata, novom kupcu može biti potrebno manje komunikacije da bi je razumio, dok postojećem klijentu može biti potreban detaljniji razgovor kako bi se prilagodio promjeni. 

Razumijevanje konteksta također pomaže preduzećima da održe fleksibilnost. Oni mogu prilagoditi svoj način komunikacije specifičnim situacijama, što može osigurati da kupci osjećaju da ih shvataju ozbiljno. 

Samosvijest 

Vježbajte samosvijest. To znači sagledavanje vlastitih proizvoda, usluga i imidža brenda i identificiranje područja za poboljšanje. 

Samosvijest također pomaže preduzeću da prizna greške i nauči koje su njegove prednosti. Priznavanje grešaka i pokazivanje klijentima koraka koje poduzimate da ih popravite može vam pomoći da izgradite više povjerenja.