Marketing X Business

Marketinška strategija: Bank of America sponzor Svjetskog prvenstva u fudbalu 2026. godine

Marx.ba

(Foto: Brecorder)

Bank of America udružuje se sa Svjetskom fudbalskom organizacijom (FIFA) kako bi postala sponzor Svjetskog prvenstva 2026. godine, saopćila je globalna upravljačka organizacija fudbala. Ovaj potez povezaće ovog finansijskog giganta sa jednim od najgledanijih sportskih događaja na svijetu.

Sponzorisanje sportskih događaja može biti plodonosna marketinška strategija za kompanije, jer im omogućava da dosegnu širu publiku i povećaju prepoznatljivost svojih brendova, prenosi Reuters.

Druga po veličini banka u SAD bit će prvi globalni sponzor FIFA u kategoriji bankarstva, objavila je asocijacija. FIFA ima sličan partnerski odnos sa gigantom za obradu plaćanja, kompanijom Visa, još od 2007. godine, nakon prekida saradnje sa kompanijom Mastercard zbog spora.

Bank of America objavila je je da će ovo partnerstvo „dopuniti njene globalne i lokalne tržišne strategije“ i omogućiti joj da se poveže sa „svjetskom publikom“.

– Fudbal povezuje svet kao nijedan drugi sport, rekao je izvršni direktor Bank of America Brian Moynihan.

Na Svjetskom prvenstvu 2026. godine 48 reprezentacija odigrat će 104 utakmice, što je značajno više u odnosu na prethodni turnir u Kataru 2022. godine, kada su 32 tima igrala 64 utakmice. Turnir će zajednički biti održan u SAD, Kanadi i Meksiku. Od 16 gradova domaćina, 11 se nalazi u SAD.