Marketing X Business

Marketinška strategija: Kako su se brendovi aktivirali na Apple Vision Pro

N. D.

(Foto: Apple)

Dugo očekivani Apple Vision Pro je na tržištu nešto više od mjesec dana, ali tek treba vidjeti da li će slušalice mješovite stvarnosti — i njihova visoka cijena od 3.499 dolara — imati dugoročnu snagu kod potrošača ili ne . Slična nedorečenost se odnosi i na marketinške stručnjake, iako je nekolicina brendova brzo stavila opklade na impresivnu tehnologiju u nadi da će ojačati čvršću vezu s digitalno vođenim potrošačima. Rani rezultati za Vision Pro, uređaj za Appleov uređaj, za koji Tim Cook kaže da će biti odgovoran za uvođenje “nove ere prostornog računarstva”, obećavaju.

Prije izlaska slušalica 2. februara, Apple je navodno već prodao između 160.000 i 180.000 jedinica samo nekoliko dana nakon što je prednarudžba postala dostupna. Nekoliko izvještaja sugerira da bi uređaj, koji je do sada bio dostupan samo u SAD, uskoro mogao doći i u druge zemlje.

Neki su jako zadovoljni, neki baš i ne, ali čini se da su Apple Vision Pro i njegove futurističke mogućnosti primamljivi za marketinške stručnjake, s nekim ne gubeći vrijeme stvarajući vlastita iskustva za uređaj, poput Snickersa, koji je najavio aktivaciju u vrijeme Super Bowla prije nego što su slušalice uopće objavljene. Drugi, poput J. Crewa i Lowea, bili su među prvima koje je Apple najavio kao rani usvojitelji tehnologije, koja je lansirana sa više od 600 aplikacija.

Samo će vrijeme pokazati da li će Apple uspjeti da se probije kroz historijski tešku kategoriju. Marketing Dive je sakupio neke od različitih načina na koje se brendovi pojavljuju s Vision Pro iskustvima.

Tequila Don Julio

Tequila Don Julio je predstavio impresivno iskustvo brenda koji dolazi na Apple Vision Pro, prvi eksperiment matične kompanije Diageo sa slušalicama za miješanu stvarnost, navodi se u saopštenju za javnost.

Iskustvo aplikacije lansirano ovog proljeća poziva korisnike da virtuelno otputuju u Meksiko, gdje je brend osnovan, i istraže četiri koraka u procesu stvaranja Don Julia. Buduće iteracije će uključivati ​​vođene degustacije i demonstracije miksologije.

Ponuda je napravljena uz Trigger XR i produžetak je Don Juliove globalne kampanje brenda “Por Amor”, koja je pokrenuta 2022. kao omaž naslijeđu proizvoda. Diageo tvrdi da je prvi brend pića koji je eksperimentisao sa Apple Vision Pro.

E.l.f. Cosmetics

E.l.f. Cosmetics je lansirao aplikaciju za kupovinu ljepote za upravo objavljeni Apple Vision Pro, navodi kompanija. Aplikacija, nazvana “vaš najbolji e.l.f.”, čini E.l.f. jedan od prvih kozmetičkih brendova koji je lansirao iskustvo na slušalicama za miješanu stvarnost. Iskustvo ohrabruje korisnike da se opuste kroz opuštajuće aktivnosti poput vođenih meditacija i interaktivne igre slikanja po brojevima.

Aplikacija također uključuje tri različita okruženja po uzoru na popularni E.l.f. „svetog grala“ proizvoda. Kako bi promovirao lansiranje, E.l.f. će biti domaćin nagradne igre koja će potrošačima ponuditi priliku da osvoje Apple Vision Pro. Iskustvo, koje korisnici mogu kupiti putem Apple Pay-a, napravljeno je uz impresivnu platformu za kupovinu i visionOS developer Obsess.

Wayfair

Pridružujući se trendu prostornog računarstva, Wayfair donosi svoju aplikaciju za vizualizaciju namještaja, Decorify, u Apple Vision Pro, objavio je prodavač kućnog namještaja i dekora.

Uz Apple Vision Pro, korisnici mogu postaviti fotografiju svog prostora, snimiti fotografiju sa uređaja ili koristiti uzorak slike sa Decorify-a i virtualno redizajnirati svoj prostor u skladu sa svojim stilom. Odatle mogu kupiti svoje željene artikle direktno od Wayfaira.

3D prikazi su u punom obimu i vizuelno su usidreni za pod kako bi pomogli kupcima da vide proizvode u prirodnoj veličini u svojim prostorima, saopštila je kompanija.

StockX

(Foto: XR Today)

Pridružujući se drugim brendovima i trgovcima u trendu prostornog računarstva, StockX, prodavač patika, odjeće, elektronike i kolekcionarskih predmeta iz Detroita, predstavio je impresivnu aplikaciju za kupovinu za korisnike Apple Vision Proa, objavila je kompanija.

Uz aplikaciju, korisnici mogu vidjeti 3D modele proizvoda patika koji se pojavljuju na policama u njihovom kućnom okruženju. Korisnici također mogu pretraživati ​​dostupne proizvode, kupovati sadržaj koji je kreirao korisnik i pristupiti tržišnim podacima u realnom vremenu. Kupci mogu obaviti kupovinu uz nekoliko fizičkih pokreta. U budućnosti, kompanija je rekla da planira integrirati alate prodavača i funkcije personalizacije kupaca, kao što je isticanje artikala koje kupuju prijatelji kupaca.

Snickers

Marsov brend Snickers donosi Super Bowl iskustvo proširene stvarnosti (AR) u Apple Vision Pro, prema detaljima objavljenim za Marketing Dive. Aktivacija je napravljena u saradnji sa The Mars Agency i kompanijom za tehnološki sadržaj Blippar.

Potrošači koji posjeduju Apple Vision Pro 11. februara, na dan Super Bowla, mogli su pristupiti iskustvu kako bi vježbali šutiranje golova sa terena ili posjetili “proriču nesreće” T.J. Watt iz Pittsburgh Steelersa. Napor je vezan za Snickersovu dugotrajnu platformu “Rookie Mistake”.

Iskustvo je također dostupno na mobilnim uređajima i poziva korisnike da podijele svoje početničke greške ili neugodne trenutke za priliku da osvoje postavku za gledanje fudbala kod kuće. Napor signalizira kako se neki brendovi rano klade na Appleove nove slušalice.

Alo Yoga

Alo Yoga je pokrenula impresivno iskustvo kupovine za Apple Vision Pro, istog dana kada su Appleove nove prostorne kompjuterske slušalice puštene u prodaju.

Aplikacija “Alo Sanctuary” napravljena je u partnerstvu sa iskustvenom kompanijom za e-trgovinu Obsess i marketinškim konsultantom Ave Advisory. Aplikacija nudi izbor imerzivnih okruženja i prostornog zvuka za meditaciju i omogućava korisnicima da kupuju iz cijele kolekcije Alo Yoga u 3D.

Brend je rekao da planira ažurirati svoje istaknute kolekcije u aplikaciji sezonski. Svako odabrano okruženje u aplikaciji dolazi s četiri stilizirane manekenke s kojima kupci mogu surađivati ​​i kupovati.

Povezani članci