Marketing X Business

Marketinške kampanje uz pomoć AI koje pomjeraju granice

Š.M

Image by freepik

Umjetna inteligencija očigledno mijenja svijet kakav poznajemo. Od chatbotova do generatora slika, ovi alati mijenjaju način na koji razmišljamo o tehnologiji. A unutar marketinškog okruženja, alati za mašinsko učenje postaju aktivni partneri u svakodnevnoj digitalnoj marketinškoj strategiji kompanije.

Mnoge kompanije su postale lukave u korištenju ovih marketinških alata – od kreativnih objava na društvenim mrežama do novih inovativnih funkcija koje povećavaju zadovoljstvo kupaca.

Šta je AI marketinška strategija?

Marketinška strategija uz pomoć AI odnosi se na primjenu umjetne inteligencije od strane marketinških stručnjaka kako bi stekli vrijedne uvide u ponašanje kupaca i stvorili personalizirana iskustva. Koristeći umjetnu inteligenciju, marketinški timovi mogu prikupljati i analizirati velik broj podataka kako bi informirali svoj proces donošenja odluka i optimizirali marketinške resurse za najbolje rezultate. 

Marketinška sredstva vođena umjetnom inteligencijom, kao što su chatbotovi, ciljano oglašavanje i generiranje sadržaja, nude personalizirani sadržaj i poruke prilagođene pojedinačnim klijentima. Obrada prirodnog jezika omogućava chatbotovima da se uključe u smislene razgovore sa klijentima, pružajući podršku i pomoć.

Sposobnost umjetne inteligencije da se nosi sa zadacima koji se ponavljaju i efikasno analizira ogromne količine podataka omogućava trgovcima da segmentiraju kupce na osnovu njihovih preferencija i ponašanja. Ova segmentacija omogućava isporuku relevantnih i pravovremenih marketinških poruka kroz različite kanale, što rezultira efikasnijim marketinškim strategijama i sve boljim rezultatima.

Kečap u očima AI

Heinz se već odavno pokazao kao lider u upotrebi marketinških alata. Ali, nisu mogli da odole da ne isprobaju umjetnu inteligenciju na vlastitoj koži te su odlučili da joj postavili jedno prosto pitanje: “Kako umjetna inteligencija misli da izgleda kečap?”

Oni su postavili ovo pitanje u ovoj viralnoj marketinškoj kampanji, a nakon što su alatu za generiranje AI slika DALLE-2 dali upute poput „kečap u svemiru“, imali su kolaž pun zabavnih slika Heinz kečapa. 

Heinz kečap uz pomoć AI

AI Ljepota

Sephora je globalni beauty brend i jedan od lidera u industriji ljepote. I u nastojanju da poboljša korisničko iskustvo koje nudi, kompanija je iskoristila umjetnu inteligenciju kako bi kreirala aplikaciju za šminkanje. 

Uz Sephora Visual Artist, kupci mogu isprobati različite palete šminke i pronaći odgovarajuću nijansu podloge, ruževe i još mnogo toga… sve bez potrebe da ih nanose u trgovini. Osim toga, kreirali su Color IQ, koji skenira kožu kupaca i usklađuje ih sa savršenom bojom podloge za njihovu kožu.

Sephora Visual Artist

Vlastiti dizajn na nogama

Zamislite kako bi bilo cool napraviti vlastite Nike cipele?

Pa, sad možemo i to!

Nikeova nova kampanja ‘By You’ koristi sistem personalizacije koji omogućava kupcima da dizajniraju svoj vlastiti par cipela uz pomoć AI, kako na mreži, tako i u trgovini. 

Ova inicijativa je dovela do značajne količine prodaje, a Nikeu je također dala neke vrijedne informacije o individualnim preferencijama njihovih potrošača za potencijalna buduća izdanja.

Nike-psyched by you

Desert za doručak, zahvaljujući AI

Ben & Jerry’s je lider u industriji sladoleda. Ali sa skoro nevjerovatnih 100 okusa sladoleda u njihovoj ponudi, zaista je izazov idalje biti inovativan.

 Međutim, odlučili su uz pomoć AI, tačnije Unilevera, razvili tri nova okusa koji su predvodili njihovu viralnu kampanju “sladoled za doručak”! I dobro im ide. 

Ben & Jerry’s – sladoled za doručak

Kreiraj pravu magiju”

Coca-Cola je proizvođač jednog od najboljih napitaka na svijetu. Ali i oni su također jedna od  velikih kompanija koja je uskočila u AI vagon sa svojom kampanjom „Kreiraj pravu magiju“.

Ova kampanja dala je zadatak digitalnim kreatorima da kreiraju umjetnička djela koristeći AI. Njihova djela su potom dobila priliku da budu istaknuta na digitalnim bilbordima Coca-Cole na Time Squareu u New Yorku.

Osim toga, odabrana je grupa od 30 kreatora koji će otputovati u globalno sjedište Coca-Cole na trodnevnu kreativnu radionicu. Ova kolaborativna kampanja uključila je publiku iz cijelog Svijeta i ne bi bila moguća bez najnovijih inovacija u generativnoj umjetnoj inteligenciji!

CocaCola – “Kreiraj pravu magiju”