Marketing X Business

Marketinški poduhvati: Wrangler jaše svoje zapadno naslijeđe kako bi izgradio zamah brenda

N. D.

(Foto: Wrangler)

Možda je i danas kod nas prisutan u određenoj količini, a nekada je Wrangler bio pojam koji su znali svi mladi u bivšoj državi, a gotovo svi su željeli imati proizvod ove kompanije koja je bila prepoznatljiva po teksas pantalonama prije svega.

Wrangler je u svijetu prisutan i danas, a u posljednje vrijeme pokušava marketinškim poduhvatima i jahanjem svog zapadnog naslijeđa izgraditi zamah brenda.

Wrangler je bio prisutan na Super Bowlu u februaru, ali ne sa komercijalnom kupovinom reklame. Umjesto toga, Post Malone je nosio par farmerki brenda Cowboy Cut dok je reper koji je postao country zvijezda pjevao “America the Beautiful” prije početka utakmice. Ostavljanje takve vrste kulturnog uticaja bilo je ključno za Wranglerovu marketinšku strategiju u posljednjih nekoliko godina, posebno otkako je Lil Nas X izbacio brend u globalnom vrhuncu “Old Town Road” od 2019. godine i pomogao da se pokrene veći zapadni trend (ili “ yeehaw agenda”) u modi. (Sa svoje strane, Wrangler je iskoristio popularnost pjesme uz inovativno mobilno iskustvo.)

Od tada, Wrangler se udružio sa kantri muzičarima i kulturnim snagama kao što su Barbie, “Twisters” i Buffalo Trace burbon i izgradio pozitivan zamah za svoj brend. Wrangler je zabilježio povećanje globalnog prihoda od 1% u odnosu na prošlo tromjesečje, prema najnovijem izvještaju o zaradi od matične kompanije Kontoor Brands, koja je povećala svoje izglede za cijelu godinu.

Kako bi nastavio da se vrti, Wrangler će ovih dana pokrenuti svoju prvu novu globalnu reklamnu kampanju od 2021. godine. “Dobro jutro za bolje dane”, kreirano od strane Wranglerovih internih marketinških i kreativnih timova u saradnji s Ridley Scott Associates, odvijat će se kroz streaming video, društvene mreže, audio i TV.

Oglas od 30 sekundi prikazuje kupce i zaposlene obučene u starinsku i sezonsku Wrangler opremu dok uživaju u doručku u restoranu stare škole. Kada džuboks koji svira hit “Jeans On” iz 70-ih počne da preskače, čovjek u čizmama i kaubojskom šeširu daje mu udarac – poput kantri-vesterna Fonzie – prije nego što se u kamionet odjaše u svitanje sunca.

– Kampanja je prožeta Wranglerovim zapadnjačkim naslijeđem i vrijednostima koje se odnose na naporan rad, optimizam, hrabrost i prihvatanje dana. Svi stavljamo farmerke na jednu po jednu nogu. Wrangler je oduvijek bio tu za vrijedne muškarce i žene koji ustaju i rade sve što im je potrebno, i to rade sa samopouzdanjem. Željeli smo samo da upalimo svjetlo i fokusiramo se na to, objasnio je John Meagher, potpredsjednik globalnog marketinga brendova.

Wrangler je potpisao i sponzorstvo sa Dallas Cowboysima. Aktiviranje oko sporta omogućava Wrangleru da angažuje mušku bazu potrošača za koju je sport strast i ključni izvor medijske potrošnje, posebno kako se presecanje kablova i migracija na streaming nastavlja.

– Sport uživo, posebno NFL, daje nam onu ​​široku svijest koja pogađa sve odjednom, kao što su to nekada činile kablovske i mrežne televizije, rekao je Meagher.

Za Wrangler, muzika djeluje kao drugi kulturni stub oko kojeg se kreće na tržište. Konkretno, kantri muzika je decenijama dio DNK brenda, obuhvatajući partnerstva sa legendama kao što su George Strait i savremene zvezde Cody Johnson i Lainey Wilson koja su omogućila Wrangler-u da angažuje svoje ključne potrošače i proširi se na novu publiku.

– Strategija je donekle evoluirala, ali kantri muzika je i dalje u velikoj mjeri u prvom planu i u središtu načina na koji se aktiviramo. Sada imamo osnovnu grupu ambasadora, ali ćemo pogledati s kojom različitom publikom želimo da se angažujemo kroz naše umjetnike, kao i da se aktiviramo kroz festivale, poručio je.

Autentičnost ostaje ključna riječ za trgovce, a Wrangler nije ništa drugačiji. Vjernost svojim zapadnim korijenima stavlja brend u poziciju da neprimjetno kapitalizira trendove u modi i muzici, stavljajući ga u bolju poziciju od brendova koji pokušavaju juriti trendove. Wrangler balansira svoj miks kanala, od streaminga videa i zvuka na vrhu, preko taktika koje jačaju interesovanje i razmatranje kao što su plaćene društvene mreže i program utjecaja, do taktika koje pokreću konverzije poput pretraživanja i prikaz. Brend također ostaje posvećen radiju kao načinu da se dopre do ključnih potrošača na njihovom putu do radnih mjesta.