Marx.ba

Generativna umjetna inteligencija, generativno iskustvo pretraživanja (SGE) i multimodalni chatbotovi mijenjaju pravila igre za marketinške odjele. Vidljivost se sve više stvara tamo gdje se tradicionalna optimizacija za tražilice (SEO) susreće s umjetnom inteligencijom (AI): strukturirani podaci hrane velike jezičke modele, dok analiza vođena umjetnom inteligencijom otkriva sljedeći potez optimizacije.
Četiri pružatelja digitalnih usluga, kojima upravljaju vlasnici, dijele kako iskorištavaju ovu promjenu paradigme za svoje klijente u 2025. godini, piše Reuters.
– Zamislite web stranicu prilagođenu vašem poslovanju – optimiziranu za tražilice, jednostavnu za korištenje i vizualno privlačnu, kaže Max Prügner, osnivač i web dizajner na maxpruegner.com.
Prügner naglašava da semantički čiste web stranice pružaju idealan materijal za obuku za asistente pretraživanja pokretane umjetnom inteligencijom. Preduzeća koja već danas daju prioritet valjanom kodu, jasnoj informacijskoj arhitekturi i Core Web Vitals uživat će u dodatnoj vidljivosti u sutrašnjim SGE rezultatima.
– Solidna tržišna pozicija je vaš najvažniji prodavač, kaže André Hehemann, suosnivač i generalni direktor SEO agencije Suchhelden koja spaja tradicionalne signale na stranici sa SEO revizijama pokretanim umjetnom inteligencijom i brzim bodovanjem sadržaja.
Fabian Simon, generalni direktor Synatix.com, naglašava važnost inovacija u online marketingu. Synatix koristi vlasničke AI modele za automatizaciju optimizacije kampanje: budžeti i strategije licitiranja dinamički se prilagođavaju u stvarnom vremenu na osnovu signala konverzije iz web i aplikacijske analitike.
– Sve više klijenata želi znati koliko često se njihov brend spominje u AI sistemima – mi pružamo praćenje i mapu puta za aktivno “ulaženje u umjetnu inteligenciju“, kaže Rainer Brosy, izvršni direktor Sunset Digitala koji je od početka godine zabilježio porast od 40% u zahtjevima za revizije spominjanja umjetne inteligencije.
Od sadržaja zasnovanog na umjetnoj inteligenciji do iskustava zasnovanih na umjetnoj inteligenciji stručnjaci predviđaju da će se integracija umjetne inteligencije u marketingu pomaknuti s optimizacije sadržaja na korisnička iskustva vođena umjetnom inteligencijom. Brendovi se neće pojavljivati samo u rezultatima pretrage – bit će prisutni u agentima umjetne inteligencije kao preporučeni proizvodi ili pomoćnici u kupovini. Da bi ih inteligentni asistenti prepoznali kao pouzdan izvor, kompanije će morati dodatno otvoriti svoje strukture podataka.
Zaključak: Umjetna inteligencija će uskoro biti ključna u online marketingu i SEO-u u 2025. godini, SEO i umjetna inteligencija će se spojiti u jedinstveni ekosistem: strukturirane web stranice postaju ulaz, dok modeli umjetne inteligencije djeluju kao analitički alati i distribucijski kanali. Kompanije koje strateški usklade obje discipline osigurat će doseg – ne samo u tradicionalnim SERP-ovima, već i u novim okvirima za odgovore generiranim umjetnom inteligencijom.