N. DEMIROVIĆ

Ekipa portala Marx.ba imala je priliku iskusiti iz prve ruke ono što donosi MG3 LUXURY 1.5L HYBRID+, a utisci su itekako dobri, reklo bi se i dosta iznad ocjene dobar.
Kina predvodi revoluciju u elektromobilnosti, a MG Motor dokazuje da hibridi mogu biti i luksuzni (ili luksuzniji) i pristupačni. Najnoviji MG3 LUXURY 1.5L HYBRID+ nudi tehnologiju premium marki, ali po cijeni koja će zadiviti i najveće štediše.
MG3 u hibridnoj izvedbi sa 197 KS nesumnjivo donosi najviše snage za najmanje novca, ali neke sitnice ukazuju zašto je ovaj model uveliko – najpovoljniji u klasi.










Okrenimo ploču, pa zaključimo na početku – U kompaniji MG su prionuli na posao. Na svoj način. Nije da postoji posebna hibridna gužva u segmentu u kojem druga generacija modela MG3 želi da se istakne, ali očigledno su inženjeri, htjeli pokazati da mogu uraditi barem onoliko koliko njihovi evropski ili azijski konkurenti – ako ne i više. Ili još bolje. I tako se konačno oslobađaju te zlokobne sjene kopiranja (iako je i taj stereotip u percepciji sve manje prisutan), jer iako danas uvijek možete naći sličnosti, posebno ako ih tražite pod obavezno, MG3 je definitivno oslobođen priče o kopiranju, on je jednostavno svoj.
MG3 LUXURY ruši stereotipe. Već na prvi pogled, model impresionira dinamičnim linijama, LED optikom i 16-inčnim aluminijskim naplatcima. Unutrašnjost iznenađuje kvalitetom površina i sjedišta koje stvaraju osjećaj poput onog u automobilima više klase.
Centralna tačka interijera je 10,1-inčni touchscreen s intuitivnim sučeljem koje podržava Apple CarPlay i Android Auto. Digitalna instrument ploča prilagođava se stilu vožnje.










No, prava prednost su napredni asistenti vožnje – Adaptivni tempomat, pomoć pri održavanju trake, automatsko kočenje u nuždi, detekcija pješake i vozila u mrtvom uglu, kamere 360°… A tek su dio ponude koja ovaj automobili gura u segment više.
Kombinacija 1.5-litrenog benzinskog motora i elektromotora ima sve što je dovoljno za dinamičnu gradsku vožnju. Prava prednost je potrošnja, koja se u skoro 700 kilometara koje je preška u ovom vozilu ekipa portala Marx.ba, znala spustiti i ispod 4 litra, a recimo da je najčešće to bilo 4,5 litara u kombiniranom ciklusu, što ovaj model čini jednim od najekonomičnijih hibrida na tržištu.
A u vožnji to je agilan i vrlo živahan za hibrid. U gradskoj vožnji je zabavan i okretan. Dva pogona dobro rade zajedno, a čini se da tri stepena prijenosa u automatskom mjenjaču nikad ne predstavljaju uznemirujući faktor, jer je gotovo neprimjetan u vožnji. Čak i odlučnija ubrzanja na regionalnom nivou su na dobrom nivou, što dodatno uveseljava vozača.










– MG3 donosi svježinu na tržište i mijenja ustaljena pravila. Predan svojim vrijednostima i ustrajan u svojim namjerama MG naporno radi na cilju kako bi električna tehnologija bila dostupna svima. MG3 je naš novi svestrani gradski automobil dužine 4,1 metar koji raspolaže potpuno novom potpuno hibridnom* tehnologijom pod nazivom Hybrid+.
Zahvaljujući naprednoj Hybrid+ tehnologiji MG3 nudi uzbudljivu vožnju i vodeće performanse u klasi. Uz Hybrid+ MG3 je opremljen i tehnologijama: MG Pilot za pomoć u vožnji i MG iSMART za povezivost s vozilom. Novi MG3 označava novu eru, poručili su MG-a u opisu svoje uzdanice.
Ako tražite kompaktan automobil koji kombinira stil, ekonomičnost i naprednu hibridnu tehnologiju, MG3 LUXURY 1.5L HYBRID+ je izvrstan izbor. Ekonomičan i ekološki prihvatljiv, zahvaljujući hibridnom pogonskom sistemu.
Grand Automotive ovaj model ima u ponudi po cijeni od 44.900 KM.