Marketing X Business

Meta i Oakley zajedno stvorili pametne naočale za sportiste

Marx.ba

(Foto: Instagram)

Meta proširuje portfelj nosive tehnologije. Zajedno s brendom Oakley službeno će u petak predstaviti pametne naočale, specifično namijenjene sportistima.

Najava je objavljena na zajedničkom Instagram profilu, gdje su kompanije istakle da se radi o “sljedećoj evoluciji” pametnih naočala. Ovaj put fokus je na sportašima – biciklistima, trkačima i drugim aktivnim korisnicima.

Nastavak supjeha s Ray-Ban Meta naočalama

Ova suradnja nadovezuje se na već uspješno partnerstvo Mete s EssilorLuxotticom, matičnom kompanijom Oakleyja. Njihov prethodnji zajednički projekt su izrazito popularne Ray-Ban Meta naočale. Nova sportska inačica dolazi nakon uspješnog lansiranja druge generacije Ray-Ban Meta naočala 2023. godine, koje su uključivale AI funkcije, poboljšane kamere i napredni audio sustav.

Meta i Oakley zajedno stvorili pametne naočale za sportaše

Meta proširuje portfelj nosive tehnologije. Zajedno s brendom Oakley službeno će u petak predstaviti pametne naočale, specifično namijenjena sportašima

Bug.hrutorak, 17. lipnja 2025. u 18:22

 0

Najava je objavljena na zajedničkom Instagram profilu @oakleymeta, gdje su kompanije istakle da se radi o “sljedećoj evoluciji” pametnih naočala. Ovaj put fokus je na sportistima – biciklistima, trkačima i drugim aktivnim korisnicima.

Ova saradnja nadovezuje se na već uspješno partnerstvo Mete s EssilorLuxotticom, matičnom kompanijom Oakleyja. Njihov prethodnji zajednički projekt su izrazito popularne Ray-Ban Meta naočale. Nova sportska inačica dolazi nakon uspješnog lansiranja druge generacije Ray-Ban Meta naočala 2023. godine, koje su uključivale AI funkcije, poboljšane kamere i napredni audio sistem.

Prema izvještaju Marka Gurmana još ranije, nove Oakley Meta naočale nose kodno ime “Supernova 2” i imat će centriranu kameru smještenu na Oakleyjevim Sphaera okvirima. Naočale su optimizirane za akcijske sportove s dizajnom prilagođenim intenzivnim pokretima, što bi trebalo riješiti probleme s udobnošću koji su zabilježeni kod Ray-Ban Meta naočala tokom trčanja, piše Bug.

Meta ulazi u segment sportskih pametnih naočala u trenutku kada globalno tržište rapidno raste. Procjenjuje se da će vrijednost tržišta pametnih naočala porasti s 2,8 milijardi dolara u 2024. na 7,6 milijardi dolara do 2030. godine. Za razliku od Ray-Ban Meta naočala koja su fokusirana na stil, saradnja s Oakleyjem stavlja naglasak na funkcionalnost, čime Meta želi osigurati dio tržišta u segmentu fitnessa i aktivnosti na otvorenom, pri čemu potencijalno izaziva konkurente poput GoProa.

Metino ulaganje u sportsku nosivu tehnologiju dio je šire strategije za dominaciju na tržištu pametnih naočala prije dolaska konkurencije poput Applea, koji planira lansiranje svojih naočala 2026. godine. Uz prodanih 2 miliona Ray-Ban Meta naočala i planove za proizvodnju 10 miliona komada do 2026., Metin novi sportski proizvod mogao bi redefinirati nosivu tehnologiju za sportski segment tržišta.