Marketing X Business

Meta ne posustaje: Dionice skočile na vijest o profitu, Facebook uvećao broj korisnika

Marx.ba

(Izvor: Meta)

Meta je ponovo nadmašila očekivanja Wall Streeta, kada je u srijedu, 25. oktobra, objavila zaradu za kvartal koji je završen u septembru. To je, naime, još jedan znak da strategija preokreta ove tehnološke kompanije u “godini efikasnosti” nastavlja da daje rezultate.

Snažni rezultati dolaze u momentu kada Meta navodi da je “značajno završila” plan vezan za otpuštanje radnika, u cilju smanjenja troškova, nakon burne 2022. godine.

Matična kompanija Facebooka je objavila kvartalni rast prihoda od 23 posto u odnosu na prethodnu godinu – na više od 34 milijarde dolara, što je više od prognoze analitičari koji su predviđali 33,5 milijardi dolara.

Meta je, također, više nego udvostručila profit u poređenju sa kvartalom od prošle godine, prijavivši neto prihod od skoro 11,6 milijardi dolara. Tokom istog kvartala prethodne godine, Meta profit je opao za polovinu, piše CNN.

Akcije kompanije su, sasvim logično, na ovu vijest skočile za čak 4% u trgovanju poslije radnog vremena. Ako se osvrnemo na period od početka godine do danas, dionice kompanije koju je osnovao Mark Zuckerberg porasle su čak 140 procenata.

Zuckerberg je, inače, izložio svoje planove za “godinu efikasnosti” još u februaru, nakon pada prihoda kompanije u trećem kvartalu, nakon teške godine u kojoj se kompanija suočila sa izazovima. Jedan od njih vezan je za politiku privatnosti na Appleovim uređajima, a drugi je vezan za nižu potrošnju na digitalne oglase usred šire makroekonomske neizvjesnosti.

Rast korisnika kompanije također je usporen, usred oštre konkurencije rivala kao što je TikTok.

Ipak, Meta je objavila relativno snažan rast korisnika. Broj aktivnih korisnika Facebooka na mjesečnom nivou porastao je za 3% u odnosu na prethodnu godinu – na više od 3 milijarde, što je povećanje u odnosu na stopu rasta od 2% tokom lanjskog kvartala.

Bilo je pozitivnih signala i za osnovnu djelatnost kompanije – reklame. Prikazi oglasa u svim Meta aplikacijama porasli su za 31% u odnosu na isti period prošle godine, u septembarskom kvartalu. Kompanija je, također, prijavila pad prosječne cijene po oglasu od 6% u odnosu na prethodnu godinu, što je možda razlog za osnaživanje ovog sektora.

Meta radi i na poboljšanju svoje tehnologije targetiranja oglasa, koristeći vještačku inteligenciju, kako bi poboljšala povrat ulaganja za oglašivače i da bi bolje unovčila svoju popularnu funkciju Reels na Instagramu, navodi dalje američki medij.