Marketing X Business

Microsoft i arapski G42 udružuju snage u razvoju vještačke inteligencije

Marx.ba

(Foto: Shutterstock)

Microsoft će uložiti 1,5 milijardi dolara u vodeću kompaniju Ujedinjenih Arapskih Emirata za vještačku inteligenciju, G42.

Kao dio sporazuma, predsjednik američke kompanije Brad Smith pridružit će se odboru G42, a zauzvrat će firma iz Abu Dabija da koristiti Microsoftov Azure cloud servis za svoje AI aplikacije. Sporazum je razvijen u konsultaciji sa vladama UAE i SAD, rekli su Smith i glavni izvršni direktor G42 Peng Sjao u intervjuu za Bloomberg.

– Microsoft je dobio snažno ohrabrenje od vlade SAD da krene naprijed u ovom procesu“, rekao je Smith, i dodao da „to odražava priznanje američke vlade o važnosti odnosa između dvije zemlje i važnosti daljeg podsticanja odgovornih kompanija kao što su G42 i Microsoft da zaista budu na čelu, ne samo u samoj tehnologiji, već i u standardima za bezbjednost koji se tiču vještačke inteligencije.”

Partnerstvo prati pregovore iza kulisa između američke vlade i bliskoistočne firme, u kojima je G42 pristao da se odvoji od kineskog utjecaja i okrene se američkoj tehnologiji.

G42 je pregovarao sa Biroom za industriju i bezbjednost američkog Ministarstva trgovine i došao do odobravanja prošle godine, sudeći prema insajderima. Prema dogovoru, G42 je pristao da smanji svoje prisustvo u Kini ili da se suoči sa potencijalnim kaznenim mjerama Vašingtona.

Kao lider u nastojanju UAE da se uzidgnu u oblasti AI, G42 je dio imperije od 1,5 biliona dolara savjetnika za nacionalnu bezbjednost UAE šeika Tahnuna bin Zajeda Al Nahjana, člana kraljevske porodice.

Investicija daje Microsoftu manjinski udio u G42, rekao je Sjao, koji je odbio da otkrije ostale finansijske uslove ili da kaže koliko će G42 zaista potrošiti na Microsoftove usluge u oblaku. Microsoft i G42 će također osnovati fond od najmanje milijardu dolara namijenjen programerima.

U kasnijoj fazi sporazuma, Microsoft će implementirati neke od svojih aplikacija u G42 centrima podataka i koristiti stvoreno partnerstvo da dođe do kupaca u Africi i Centralnoj Aziji.

Povezani članci