Marketing X Business

Muzička industrija: TikTok donosi nove alate za poboljšanje vidljivosti

Marx.ba

(Izvor: Unsplash)

Muzičari na TikToku novom oznakom “Umjetnik” mogu potvrditi svoj status i na vrh stranice za otkrivanje prikačiti željenu objavu. Uz to, na nove će pjesme moći dodati oznaku “Novo izdanje” do dvije sedmice prije objavljivanja i 30 dana nakon, prenosi The Verge.

Radovi koje muzičari stvaraju publici će biti prezentirani putem nadograđene kartice “Muzika” i omogućiti im da jednostavnije otkriju novu muziku. To će se dobro uklopiti sa značajkom “Behind the Song” koja obožavateljima nudi uvid u umjetnikov kreativni proces.

Osim toga, dugmetom “Add to Music app” TikTokeri će pjesme svojih omiljenih umjetnika moći spremati na druge mjuzičke aplikacije kao što su Spotify, Apple Music ili Amazon Music.

– Uvođenjem računa izvođača, ponosni smo što dodatno osnažujemo umjetnike pružajući im alate koji su im potrebni za postizanje novih visina na TikToku, rekao je Paul Hourican, globalni voditelj muzičkih partnerstava i razvoja u TikToku, u svojoj objavi.