Marketing X Business

Najavljen opsežan redizajn Facebooka: Namijenjen privlačenju mlađih korisnika

Marx.ba

(Foto: Meta)

Na Facebook IRL događaju u Austinu, Meta je podijelila nova dešavanja za budućnost Facebooka i Messengera.

– Dodajemo funkcije koje pomažu mladim odraslim osobama i svim korisnicima Facebooka, da istraže svoja interesovanja i povežu se sa svijetom izvan svojih bliskih prijatelja. Čime god da se bavite, na Facebooku postoje ljudi koji vam mogu pomoći da pronađete i učinite više od toga. Želimo da vam olakšamo otkrivanje sadržaja i ljudi do kojih vam je stalo, jer je upravo to vrsta društvenog otkrića za koju je Facebook stvoren. S Messengerom smo vam olakšali privatno povezivanje s ljudima u vašem životu, bilo da dijelite kolut koji ste vidjeli na Facebooku, poruku s prodavačima na Marketplaceu, reagujete na priču koju je vaš prijatelj podijelio ili da komunicirate u nekom od mnoge druge načine na koje Messenger omogućava svaki dan, poručuje Meta.

S novim sučeljem, kakvo je prezentirano, Facebook će se više orijentirati na video (kratke i vertikalne sadržaje, naravno), pa će oni imati potpuno izdvojen tab unutar sučelja. Tamo će se nalaziti isključivo Reelsi, koje platforma ionako već “gura” u klasičnoj izvedbi, a sadržaje će gledateljima preporučivati novi algoritmi, po svemu sudeći slični onima koji su proslavili TikTok, prenosi Bug.

Bit će tu i zasebna kartica za lokalne sadržaje, u kojima će se na temelju geolokacije prikazivati kompilacija sadržaja iz lokalnih grupa, događaja, s tržnice (Marketplace) te ostale objave nastale u blizini korisnika. Bit će tu i kartica Explore, s preporučenim i zanimljivim sadržajima koje također odabere Facebookov algoritam, u kojoj će se nalaziti sadržaji svih vrsta, izvan mreže postojećih prijatelja svakog pojedinog korisnika. Prikaz će biti personaliziran, a mijenjat će se sukladno mnogim signalima o korisniku, kako bi mu ispunio trenutne potrebe te zadovoljio interese.

Sve navedene kartice prikazivat će se u glavnom stupcu (Feedu) i među njima će se moći jednostavno “listati”, uz postojeću “Home” karticu, koja je i trenutačno prvo mjesto koje se otvara unutar aplikacije.

Nadogradnje će dobiti i po mnogima danas jedino korisno mjesto na Facebooku, grupe. Njih će biti lakše pretraživati i otkrivati uz pomoć AI algoritama. Sekcija za traženje partnera, Dating, po novome će dobiti mogućnost preporuke idealnog romantičnog partnera od strane prijatelja, tj. za svakog korisnika potencijalnu ljubav moći će tražiti do pet njegovih prijatelja.

Nešto prominentnije mjesto u aplikaciji s redizajnom će dobiti i Meta AI, kod nas još uvijek nedostupan sistem pomoćnika pogonjen generativnom umjetnom inteligencijom. Manje će nadogradnje dobiti i Messenger, gdje će se moći stvarati zajednice (Communities), odnosno grupni razgovori većeg broja sudionika, poput, primjerice, studenata istog fakulteta i slično.

Neke od navedenih promjena Facebook će već sada početi testirati na manjem broju korisnika i primarno na domaćem, američkom, tržištu, a o mogućem terminu globalnog lansiranja redizajna još nisu govorili.