N. D.
Oglašavanje na socijalnoj mreži je vitalna prednost u oglašavanju potrošačima na webu. Ako želite da steknete rejting i kupce na mreži, najbolja mjesta i kanali za oglašavanje na mreži moraju biti dio vašeg marketinškog plana.
Ne postoji jedinstven odgovor na to koje mreže nude najbolje mogućnosti oglašavanja. Najbolje mjesto za oglašavanje vašeg brenda ovisit će o vašem proizvodu, publici koju želite privući, vašim poslovnim ciljevima, vašem budžetu za oglašavanje…
Danas možete pronaći online oglase na gotovo svakoj digitalnoj platformi, ali ako još uvijek imate problema s odlučivanjem o najboljem marketinškom kanalu za vaše online oglašavanje, razmotrite neke od opcija koje ćemo vam ponuditi. Objavit ćemo desetak socijalnih mreža o kojima trebate razmisliti, a nakon tekstova posvećenih oglašavanju na Facebooku, Instagramu, YouTube i TikToku, donosimo i ono što se odnosi na mrežu X, nekadašnji Twitter.
Ova platforma društvenih medija postoji od 2006. godine i naravno zvala se Twitter. Međutim, i dalje je ključna platforma za pojedince, influensere i brendove. Svakog dana ima oko 500 miliona postova na mreži X, kako si ih nekada prikladno zvali Tweetova (i dalje ih tako zovu).
Iako ovo ukazuje na vrlo aktivnu platformu, također može otežati vidljivost pojedinačnih twittova brendova. Korištenje X oglasa može vas staviti ispred velikog broja potencijalnih klijenata do kojih inače ne biste došli.
Dvije trećine korisnika platforme X kaže da su tamo otkrili mali ili srednji biznis. Oko 94 posto kaže da planira kupiti artikle brendova koje prate. X oglasi dolaze u više oblika. Najjednostavniji je Promoted Tweet. Ovo su kao normalni tweetovi vašeg brenda s jednom velikom razlikom – mogu ih vidjeti čak i ljudi koji još ne prate vaš brend.
Kao i obične objave, oni se mogu repostovati (retweetovati), lajkovati i odgovarati na njih. Oni pružaju odličnu priliku za početak razgovora s potencijalnim kupcima. Promovirani nalozi stavljaju cijeli vaš račun pred potencijalne korisnike kako bi stekli nove sljedbenike.
Korisnici X-a su veoma otvoreni za ovu vrstu oglašavanja. Njih 85% kaže da im promovirani nalozi pomažu u pronalaženju novih proizvoda i usluga. Promovirani trendovi stavljaju trendovske teme koje želite u sadržaj trendova korisnika na lijevu stranu početnog ekrana. Ovo može pomoći u povećanju angažmana.
Međutim, besplatna komunikacija koja X čini tako živahnom platformom također može biti loša strana. Neki brendovi su otkrili da razgovori koji su započeli s Promoted Tweets ili Trends nisu išli u smjeru koji su planirali. Kada započnete promociju, budite sigurni da je vaš tim za upravljanje reputacijom na palubi da ugasi požar ako nešto krene po zlu.
Neka teme budu nekontroverzne i prijatne kako biste uhvatili pozitivnu buku bez stvaranja negativnih trendova.