Marx.ba
Još u danima malog broja TV mreža, AM radija i novina, oglašavanje je bilo konkurentska industrija koja nam je pružila neke od najzabavnijih marketinških kampanja ikada.
U današnjem svijetu vođenom podacima, medij se promijenio, ali potreba da se privuče pažnja, potakne kupovina i promijeni utisak ljudi o brendu ili kompaniji je živa i zdrava. Kreiranje kultnih marketinških kampanja danas može značiti da postanete viralni, ali osnovni elementi dobrog marketinga nisu se promijenili onoliko koliko mislite.
Šta je marketinška kampanja? U osnovi, to su strateški napori preduzeća ka promociji određenog cilja kompanije. Oni imaju za cilj da dopru do kupaca kroz kombinaciju medijskih platformi i utiču na njihovu percepciju brenda ili ih podstaknu na kupovinu.
U narednim danima u više tekstova predstvaljamo vam 30 najboljih marketinških kampanja (veliki broj stručnjaka se slaže) svih vremena. Ovih 30 kultnih marketinških kampanja oblikovalo je način na koji se danas plasiramo. Od njih se može mnogo naučiti, pa ih svakako proučite i sve nove ideje koje prevladaju svijetom. Oni će vam pomoći da shvatite najbolje marketinške prakse, bez obzira na promjenu medija.
Danas objavljujemo drugi dio.
25. Twix: Vrijeme je za stranu
Twix je obnovio svoju privlačnost stvarajući podjelu među ljubiteljima slatkiša debatom o tome koji je Twix bolji: lijevo ili desno? Kampanja je s vremenom evoluirala tako što je kompanija stvorila novi proizvod “svih ljevica” i “svih desnica”.
Da li je to zapravo u omotu ili ne, također je predmet rasprave, ali je odradio svoj posao i vratio Twix na vrh uma.
24. Allstate: Mayhem
Počevši od 2010. godine, fanovi su obožavali da gledaju kakve probleme će Mayhem izazvati za nesuđene Allstate kupce.
To je smiješan način da naglasite kako nikad ne znate koja bi vam katastrofa mogla pokvariti dan.
23. Bud Light: Dilly Dilly!
Bud Light možda nije shvatio šta će se dogoditi kada su pokrenuli ovu kampanju 2017. Smještena u srednjovjekovna vremena, reklama je brzo postala viralna, a kupci su neko vrijeme navijali uz “dilly dilly”.
To je značajno povećalo prodaju piva za ovaj brend.
22. Coca-Cola: Share a Coke
Ova kampanja je značajno porasla od svog početka 2014. Potrošači mogu kupiti boce Coka-cole sa imenom odštampanim na etiketi, što je dovoljno cool.
Ali i reklame su simpatične. Imate jedinstveno ime? Možete otići na internet i naručiti prilagođenu torbicu za sebe.
21. Wendy’s: The “Where’s the Beef?
Wendy je pokrenula kampanju pod nazivom “Gdje je govedina?” 1984. godine kako bi se pozabavili nedostatkom mesa kod svojih konkurenata u njihovim hamburgerima.
Ovo je brzo postalo privlačna fraza koja se koristila i izvan ove kampanje iako Wendy’s nije dugo vodila ovu kampanju.