Marketing X Business

Najnovija izdanja marketinške tehnologije zasnovane na umjetnoj inteligenciji

N. D.

(Izvor: HBL)

Umjetna inteligencija (AI) dovodi u opasnost mnoge profesije, ali evo jedne koja bi vas mogla iznenaditi: sveštenstvo. U izvještaju Ministarstva obrazovanja Ujedinjenog Kraljevstva „Utjecaj umjetne inteligencije na poslove i obuku u Ujedinjenom Kraljevstvu“ sveštenstvo je rangirano kao 15. najvjerovatnije da će im posao biti smanjen ili zamijenjen umjetnom inteligencijom.

Ispred njega su redom bili telefonski prodavci, advokati, psiholozi, stručnjaci za nastavu daljeg obrazovanja, tržišne i ulične trgovce i pomoćnici, pravni stručnjaci, kreditni kontrolori, HR administratori, PR stručnjaci, konsultanti za menadžment i poslovni analitičari, anketari za istraživanje tržišta, i lokalne uprave.

Profesije koje će najmanje vjerovatno zamijeniti AI: profesionalni sportisti, krovopokrivači i čeličani. U svakom slučaju, evo najnovijih martech izdanja, integracija i nadogradnji koje pokreće AI.

CivicScienceov Sage AI dizajniran je za rješavanje problema povjerenja u vezi s umjetnom inteligencijom. Kada korisnici postavljaju pitanja o analitici potrošača na običnom engleskom, dobijaju odgovore s opsežnim citatima koji se povezuju s izvornim podacima u CivicScience-ovom InsightStoreu. Osim toga, korisnici mogu pristupiti proračunskoj tabeli koja se može preuzeti i koja sadrži detaljne osnovne podatke. Kako bi osigurao istinitost svakog odgovora generiranog umjetnom inteligencijom, Sage AI koristi dodatni sloj evaluacije i bodovanja.

Adin AI agent, koji pokreće Ada Reasoning Engine, oprema personalizirane AI agente vještinama rješavanja problema i sposobnostima usmjerenim na akciju za rješavanje čak i najsloženijih upita kupaca.

RTB House ContentGPT koristi moć generativnih unaprijed obučenih transformatora i velikih jezičkih modela kako bi pružio uvid u specifične interese i namjere čitalaca web stranica širom otvorenog interneta.

Yoast je dodao poboljšanja zasnovana na AI svom WordPress SEO dodatku koji stvara kreativne i privlačne naslove i meta opise koji su u skladu sa standardima pretraživača.

Qlik sarađuje sa AWS-om kako bi pomogao svojim korisnicima da prihvate i skaliraju snagu velikih jezičkih modela i generativne umjetne inteligencije AI kroz nove integracije i rješenja zasnovana na umjetnoj inteligenciji. Sa svojom integracijom sa Amazon Bedrockom, korisnici Qlik Cloud-a sada mogu neprimjetno koristiti prirodni jezik za kreiranje novih uvida vođenih umjetnom inteligencijom na AWS.

Dynamic Yield Mastercard Shopping Muse je AI alat koji mijenja način na koji potrošači traže i otkrivaju proizvode u digitalnom katalogu trgovca. On oponaša ljudsko iskustvo u trgovini tako što prevodi kolokvijalni jezik potrošača u prilagođene preporuke proizvoda zajedno s prijedlozima za koordinaciju proizvoda i dodataka.

Synthetic Acumen’s ResearchGOAT je generativna AI platforma dizajnirana za dubinsko kvalitativno istraživanje kupaca i tržišta. To nije alat za istraživanje, već umjesto toga omogućava olakšane razgovore, procjenu i analizu preferencija kupaca, tržišnih trendova i uvida u industriju.