Marx.ba
Pametna nova tehnologija zahtijeva pametne nove načine predstavljanja informacija o njoj – zbog čega Porsche blisko sarađuje s najnovijim Apple tehnologijama kako bi pokazao novinarima šta se krije ispod najnovijih automobilskih inovacija.
Kako su ravni ekrani – prvo televizori i monitori, zatim pametni telefoni i tableti – igrali sve veću ulogu u našem svakodnevnom životu, navikli smo da nam se informacije predstavljaju u dvije dimenzije. Nedavni napredak u prostornom računarstvu i nosivoj elektronici doveo je u igru treću dimenziju – i Porsche ima za cilj da predvodi u njihovom korištenju.
Omogućen nevjerovatan nivo detalja
Ovog ljeta, dok su se novinari okupili na španiji stazi Ascari na medijskom događaju s novom 911 Carrera GTS, dobili su Apple Vision Pro da iskuse ovaj sportski automobil. Grupe od 15 po 15 pozvane su da zavire ispod eksterijera dok su Porsche inženjeri objašnjavali detalje novog T-Hybrid sistema u srcu novog modela. Voditelji i njihovi medijski gosti bili su u mogućnosti da urade stvari koje nikada nisu bile moguće sa tradicionalnom prezentacijom, dekonstruišući automobil na njegove pojedinačne sisteme i komponente, podižući ga kako bi vidjeli njegovu donju stranu i čak ga okretali da vide aerodinamiku na djelu – sve u nevjerovatnim detaljima zahvaljujući Appleovoj tehnologiji prostornog računarstva.
Koristeći Apple Vision Pro sa prolazom i sistemom displeja koji ima 4K rezoluciju za svako oko, tim bi mogao efikasno da skine vanjske slojeve sportskog automobila. Ovo je omogućilo medijskim gostima da istraže hibridni pogonski sklop ispod – moćni sistem inspirisan motornim sportom koji sadrži novorazvijeni električni turbopunjač izduvnih gasova koji uveliko smanjuje vreme potrebno za dostizanje vršnog pritiska pritiska.
Efektivno i brzo vizualiziranje detalja
Tehnologija T-Hybrid je sofisticirana koliko i moćna, a za Matthiasa Hofstettera, direktora linije proizvoda za pogonski sklop 911, mogućnost da je objasni precizno, efikasno i brzo, sa gotovo savršenim vizualima, bio je ključni trenutak.
– Uvijek ima pitanja na kraju radionice i, u ovom slučaju, bila su vrlo precizna i pokazala jasno razumijevanje tehnologije. Ovo nam je omogućilo da se usredsredimo na suštinska pitanja i nijedan dio izvještavanja koji sam kasnije pročitao nije pogrešno protumačio složene informacije koje smo podijelili. Za mene je to jednako uspjehu. A povratne informacije iz medija bile su jednoglasne – da je Porsche visoko postavio ljestvicu, kaže Hofstetter.
Imerzivna prezentacija je također promijenila igru za neke od novinara koji su prisustvovali, uključujući Henryja Catchpolea, koji snima video zapise za Hagertyja. Britanski pisac i voditelj bio je u mogućnosti da brzo razumije novi T-Hybrid sistem – i koristi grafiku visoke rezolucije Apple Vision Proa kako bi to bolje objasnio u svom izvještaju.
– Za uredničke filmove Hagertyja uvijek tražimo nove i vizualno zanimljive načine da informacije prenesemo gledaocima. Kao takva, soba proširene stvarnosti bila je savršen način da se pokaže šta je ispod kože 911 GTS T-Hybrid. To je zaista komplikovanu tehnologiju učinilo mnogo lakšom za komuniciranje sa publikom, objašnjava Catchpole.
Sposobnost generiranja tako detaljnih, impresivnih vizuala, a zatim ih podijeliti s medijima – i na kraju s kupcima – samo je jedan od načina na koji je tehnologija napredovala otkako je Porsche prvi put uronio prste u svijet proširene stvarnosti s aplikacijom Taycan AR Event prije nekoliko godina. To je koristilo proširenu stvarnost da pogleda “unutar” Taycana da istraži inženjerske i tehničke karakteristike koristeći iPhone.
Porsche planira da ovo iskustvo napravi hrabriji korak dalje- Porsche će koristiti Appleovu prostornu Personu i SharePlay kako bi na daljinu zbližio medijske goste, gdje god u svijetu bili. U testiranju ovog iskustva, gosti će moći da se pridruže tehničkim dubokim zaronima s bilo kojeg mjesta na svijetu i komuniciraju i razmjenjuju s drugima kao da su zajedno u istoj prostoriji.
Možda to ne znači trenutni kraj 2D prezentacije, ali jedno je sigurno – prostorno računarstvo ima potencijal da otvori uzbudljive nove načine komunikacije i dijeljenja – bilo da se radi o medijima, dilerima, kolegama ili kupcima.
VEZANO