N. D.
Porsche je temeljno unaprijedio kultni sportski automobil 911. Nova 911 Carrera GTS je prvi 911 koji je legalan na ulici opremljen super-laganim hibridom performansi.
Novorazvijeni, inovativni sistem pogona, sa 3,6 litara radne zapremine (911 Carrera GTS (privremene vrijednosti): Potrošnja goriva* kombinovana (WLTP) 11,0 – 10,5 l/100 km, emisija CO₂* kombinovana (WLTP) 251 – 239 g/km , CO2 klasa G ), pruža značajno poboljšane performanse vožnje. 911 Carrera GTS Coupé od nule do 100 km/h ubrzava za 3,0 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 312 km/h. Pokreće ga lagano modificirani 3,0-litarski twin-turbo bokser motor (911 Carrera: potrošnja goriva* kombinovana (WLTP) 10,7 – 10,1 l/100 km, emisija CO₂* kombinovana (WLTP) 244 – 230 g/km, CO2 klasa G ) koji je moćniji od svog prethodnika. Novi 911 također ima renovirani dizajn, bolju aerodinamiku, svježu unutrašnjost, nadograđenu standardnu opremu i proširenu povezanost.
Ponovnim lansiranjem svog kultnog modela, Porsche je modernizovao četiri od svojih šest linija modela u samo nekoliko mjeseci: Panamera, Taycan, Macan i 911.
– Naš portfolio proizvoda je mlađi nego ikad i veoma atraktivan. Našim kupcima nudi još više opcija prilagođavanja i ekskluzivnih iskustava, kaže izvršni direktor Oliver Blume.
Inspirisan motosportom: inovativni hibrid performansi
Za nove modele 911 Carrera GTS, Porscheovi inženjeri su koristili znanje stečeno iz motornih trka kao osnovu za dizajniranje hibridnog sistema.
– Razvili smo i testirali širok spektar ideja i pristupa kako bismo došli do hibridnog sistema koji bi savršeno odgovarao 911. Rezultat je jedinstveni pogon koji se uklapa u cjelokupni koncept 911 i značajno poboljšava njegove performanse, kaže Frank Moser, potpredsjednik Model Lines 911 i 718.
Lagani i moćni T-Hybrid sistem ima novorazvijeni električni turbopunjač ispušnih gasova. Integrirani elektromotor, smješten između kompresora i turbinskog točka, trenutno dovodi turbopunjač do brzine. Ovo odmah povećava pritisak pojačanja. Elektromotor u turbopunjaču ispušnih gasova također funkcioniše kao generator. Proizvodi do 11 kW (15 KS) električne energije. Ova energija se izdvaja iz protoka ispušnih gasova. Električni turbopunjač bez otpadnih plinova omogućava korištenje samo jednog turbo punjača umjesto prethodna dva, što osigurava dinamičniju isporuku snage.
[metaslider id=”22916″]
Pogonski sklop također uključuje sinhroni motor s permanentnim magnetom integriran u novi, snažniji osmostepeni prijenos s dvostrukim kvačilom (PDK). Čak i u praznom hodu, podržava bokser motor s dodatnim pogonskim momentom do 150 Nm i pruža povećanje snage do 40 kW. Porsche spaja oba elektromotora u laganu i kompaktnu visokonaponsku bateriju. Po veličini i težini odgovara konvencionalnoj starter bateriji od 12 volti, ali pohranjuje do 1,9 kWh energije (bruto) i radi na naponu od 400 V. Za optimiziranu ukupnu težinu, Porsche je ugradio laganu litijum-jonsku bateriju za ugrađeni električni sistem od 12 V.
Srce T-Hybrid pogona je novorazvijeni 3,6-litarski bokser motor. Visokonaponski sistem omogućava da se kompresor klima uređaja pokreće električnim pogonom i da se kao rezultat toga izostavi remen, što motor čini mnogo kompaktnijim. Ovo stvara prostor iznad jedinice za napajanje za impulsni inverter i DC-DC pretvarač. Povećani provrt od 97 mm i povećan hod od 81 mm povećavaju zapreminu za 0,6 litara u odnosu na svog prethodnika. Motor ima VarioCam kontrolu bregastog vratila i kontrolu ventila sa klackalicama. Održava idealan omjer mješavine goriva i zraka na cijeloj karti (lambda = 1).
Čak i bez električne pomoći, bokser motor isporučuje 357 kW (485 KS) i 570 Nm obrtnog momenta. Ukupna snaga sistema je 398 kW (541 KS) i 610 Nm. Povećanje snage u odnosu na svog prethodnika je 45 kW (61 KS). Nova 911 Carrera GTS takođe nadmašuje svog prethodnika u sprintu do 100 km/h, posebno van linije. Hibrid sa efikasnim performansama postiže veoma dinamične karakteristike vožnje dok istovremeno smanjuje emisiju CO₂ uz znatno manju dodatnu težinu u poređenju sa plug-in hibridnim vozilima. Povećanje težine u odnosu na svog prethodnika je samo 50 kilograma.
911 Carrera i dalje ima 3,0-litarski bokser motor sa dvostrukim turbo punjenjem. I ovaj motor je sveobuhvatno renoviran. Između ostalog, sada je usvojio interkuler sa Turbo modela, koji se sada nalazi direktno ispod rešetke zadnjeg poklopca, iznad motora. Turbo punjači u novoj 911 Carreri bili su rezervisani za GTS modele u njegovom prethodniku. Sa ovim modifikacijama, Porsche istovremeno postiže smanjenje emisija i povećanje snage na 290 kW (394 KS), zajedno sa maksimalnim obrtnim momentom od 450 Nm. Nova 911 Carrera Coupé od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,1 sekundu (3,9 sekundi sa Sport Chrono paketom) i može se pohvaliti maksimalnom brzinom od 294 km/h. U poređenju sa prethodnikom, ovo predstavlja poboljšanje od 0,1 sekunde i 1 km/h.
Optimizirano ovjes i aktivna aerodinamika
Suspenzija modela 911 Carrera GTS je također sveobuhvatno revidirana. Po prvi put, upravljanje zadnjom osovinom sada dolazi kao standard. Povećava stabilnost pri velikim brzinama i smanjuje krug okretanja. Porsche je integrirao Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) sistem stabilizacije protiv prevrtanja u visokonaponski sistem hibrida performansi. Ovo omogućava upotrebu elektro-hidrauličkog upravljačkog sistema, što sistem čini još fleksibilnijim i preciznijim. Sportsko ogibljenje sa varijabilnim sistemom amortizera (PASM) i visinom snižene za 10 mm pružaju karakteristično GTS rukovanje.
Ukupno sedam dizajna točkova od 19-/20 inča ili 20-/21 inča dostupno je za novi 911. Prvi put u modelu 911 Carrera dostupni su točkovi Exclusive Design sa karbonskim oštricama koje smanjuju koeficijent otpora i stoga povećavaju efikasnost. Modeli 911 Carrera GTS se kotrljaju na točkovima od 21 inča širine 11,5 inča i gumama 315/30 ZR 21 pozadi kao standard. Sprijeda su gume 245/35 ZR 20 na 20-inčnim kotačima širine 8,5 inča. U skladu sa značajno poboljšanim performansama, širi otisak zadnjih guma poboljšava dinamiku vožnje i vuču novog 911 Carrera GTS.
Sportski, aerodinamičan eksterijer
Porsche je pojednostavio dizajn eksterijera 911 pažljivo ciljanim ažuriranjima. Većina ovih mjera poboljšava aerodinamiku i performanse sportskog automobila. Promjene uključuju nove branike specifične za model. Porsche je po prvi put također integrirao sve svjetlosne funkcije u sada standardna matrična LED svjetla modela 911, sa njihovom karakterističnom grafikom u četiri tačke. Ovo omogućava izostavljanje prednjih svjetala za vožnju i stvara prostor za veće otvore za hlađenje na prednjem dijelu automobila.
Na modelima 911 Carrera GTS, prednji kraj ima pet vertikalno raspoređenih aktivnih ventila za hlađenje vidljivih spolja i još jedan skriveni poklopac sa svake strane. Po prvi put u modelu 911, oni su dopunjeni prilagodljivim prednjim difuzorima u donjem dijelu, koji se kontroliraju zajedno sa zaklopcima zraka za hlađenje. Ovi elementi usmjeravaju protok zraka prema potrebi: kada su zahtjevi za snagom minimalni, zatvorene klapne optimiziraju aerodinamiku. Kada je potražnja za snagom velika – na primjer u situacijama na stazi – klapne usmjeravaju velike količine zraka u hladnjake automobila. Senzori za sisteme pomoći sada se nalaze iza površine visokog sjaja ispod registarske tablice.
[metaslider id=”22934″]
Opciono, Porsche nudi nove farove sa HD matričnom LED funkcijom sa više od 32.000 svjetlosnih tačaka. Duga svjetla visokih performansi osvjetljavaju cestu na udaljenosti većoj od 600 metara. Također nudi inovativne dodatne funkcije kao što su dinamičko svjetlo u krivinama ovisno o načinu vožnje, osvjetljavanje trake, svjetlo za gradilište i usko grlo i dugo svjetlo koje ne zasljepljuje precizno u pikselu.
Redizajnirana svjetlosna traka s integriranim lukom i logotipom “PORSCHE” čini da zadnji kraj 911 izgleda dublje i šire. Redizajnirana zadnja rešetka sa pet peraja po strani povezuje se sa zadnjim prozorom i formira grafičku jedinicu koja se uvlači u spojler koji se uvlači ispod. Registarska tablica je postavljena više, sa jasno strukturiranim zadnjim branikom. Ispušni sistemi specifični za model elegantno su integrirani u upečatljiva rebra difuzora. Sportski ispušni sistem je opciono dostupan za modele 911 Carrera. Modeli 911 Carrera GTS standardno dolaze sa sportskim ispušnim sistemom specifičnim za GTS. Opcioni aero kit dodatno poboljšava performanse modela 911 Coupé.
Uključuje prepoznatljiv prednji branik
SportDesign sa jedinstvenim prednjim spojlerom, odgovarajuće bočne pragove i lakše, fiksno zadnje krilo. Ove komponente smanjuju podizanje i poboljšavaju prianjanje sportskog automobila.
Potpuno digitalni kokpit i proširena povezanost
U kupe varijantama, Porsche je dizajnirao unutrašnjost novog 911 kao standardno dvosjed. Konfiguracija 2+2 sjedišta dostupna je kao opcija bez doplate. U kokpitu, Porsche kombinuje poznati DNK dizajna 911 sa modernom tehnologijom: koncept kontrole Porsche Driver Experience fokusira se na vozačevu osovinu i intuitivni, brži rad. Osnovni kontrolni elementi su raspoređeni direktno na ili oko volana. To uključuje standardni prekidač režima vožnje, revidiranu ručicu za pomoć vozaču i, po prvi put u 911, dugme za pokretanje – naravno lijevo od volana. U pretincu za odlaganje na centralnoj konzoli novog modela 911 nalazi se hlađeni pretinac za pametne telefone, s funkcijom induktivnog punjenja.
Po prvi put, 911 ima potpuno digitalnu instrument tablu. Zakrivljeni ekran od 12,6 inča elegantno se uklapa u novi koncept upravljanja i displeja i može se opsežno prilagoditi. Nudi do sedam pogleda, uključujući ekskluzivni Classic displej inspiriran tradicionalnim Porscheovim petocijevnim dizajnom brojčanika sa centralnim tahometrom.
Porsche Communication Management (PCM) sistemom se i dalje upravlja preko centralnog ekrana visoke rezolucije sa ekranom od 10,9 inča. Međutim, prilagodljivost režima vožnje i rad sistema pomoći vozaču su značajno poboljšani. Nadograđeni 911 također ima nove mogućnosti povezivanja. QR kod značajno pojednostavljuje proces prijavljivanja na PCM sa Porsche ID-om. Apple CarPlay® je dublje integrisan u automobil. Po želji, prikazuje informacije u instrument tabli i omogućava rad funkcija vozila direktno u Apple® ekosistemu, na primjer putem Siri® glasovnog asistenta. Po prvi put, video streaming je također opciono dostupan dok je parkiran. Aplikacije kao što su Spotify® i Apple Music® mogu se koristiti kao izvorne aplikacije u PCM-u bez povezanog pametnog telefona.
Dostupna za naručivanje
Nova 911 Carrera se sada može naručiti kao Coupé i Cabriolet sa pogonom na zadnje točkove. Za 911 Carrera GTS, također su dostupni pogon na sve točkove i varijanta karoserije Targa (isključivo u ponudi s pogonom na sve točkove). Obje varijante modela su standardno opremljene Porsche Doppelkupplung (PDK).