Marketing X Business

Novi virtualni shopping asistent pomjera granice

Š.M.

Google predstavio novog asistenta

Odlazak u shopping sa najboljom drugaricom ili sestrom često služi kao lijek ili bijeg od stresa. No, ponekad, odlazak u kabinu i višesatno isprobavanje komada odjeće može postati itekako zamorno. Prodavačice u trgovinama često nemaju vremena da se svakom kupcu posvete ponaosob, pa u većini slučajeva iz prodavnice izađemo praznih ruku. Iz tog razloga, online shopping čini se kao idealno rješenje za kupovinu iz udobnosti doma. No, tu nije kraj. Google je želio pomjeriti granice te je uz pomoć velike umjetne inteligencije osmislio i “oživio” virtualno isprobavanje odjeće.

Nime, prošlog je mjeseca ova kompanija odlučila da predstavi program prikazivanja odjeće na različitim stvarnim modelima, a uz pomoć niza filtera imate mogućnost pronaći baš ono što tražite.

Različiti tonovi kože i tipovi tijela
Iako je odjeća jedna od najtraženijih kategorija za kupovinu, većina online kupaca se slaže: Teško je unaprijed znati kako će odjeća izgledati na vama prije nego je kupite. Čak 42% online kupaca ne osjeća se reprezentirano slikama modela u novinama ili zvaničnim online prodavnicama, a čak 59% osjeća nezadovoljstvo s proizvodom koji su kupili online jer izgleda drugačije na njima nego što su očekivali. Sada, zahvaljujući novom virtualnom alatu za probu, možete vidjeti da li vam komad odgovara prije nego ga kupite.

No, kako to ovaj alat zapravno funkcionira? Novi model generativne umjetne inteligencije može uzeti samo jednu sliku odjeće i precizno prikazati kako bi se ta odjeća rastezala, slagala, prijanjala i stvarala određene nabore i sjene na različitim stvarnim modelima u različitim položajima. Izabrane su osobe različitih veličina, od XXS do 4XL, sa različitim tonovima kože, oblike tijela, etničke pripadnosti i tipove kose. Od sad, američki kupci mogu virtualno isprobati majice različitih brendova uključujući Anthropologie, Everlane, H&M i LOFT.

Ova Googleova opcija trenutno je dostupna u Americi, a uskoro se očekuje njen dolazak i da ostala tržišta.

Povezani članci