Marketing X Business

Nutella nakon 60 godina lansirala novi okus

Marx.ba

(Foto: Nutella)

Proljeće 2026. godine donosi slatko iznenađenje za sve obožavatelje kultnog čokoladnog namaza – Nutella će, po prvi put u svojoj 60-godišnjoj historiji, lansirati novi okus. Ipak, dok mnogi već sanjaju o novoj kombinaciji okusa, postoji jedno ograničenje: novitet će biti dostupan isključivo u Sjedinjenim Američkim Državama.

U službenom saopćenju, kompanija Ferrero otkrila je da je riječ o Nutella Peanut okusu, koji će spojiti prepoznatljivu kremastost klasične Nutelle s bogatim, pečenim okusom kikirikija.

– Kombinira karakterističnu kremastu teksturu Nutella kakao-lješnjak namaza s ukusnim okusom prženog kikirikija, navodi se u izjavi.

Nutella Peanut bit će dostupna od proljeća 2026. godine, ali nema dodatnih informacija o tačnim prodajnim mjestima niti o cijeni. Jedno je sigurno – američki potrošači su na dobitku.

Michel Lindsey, predsjednik i glavni poslovni direktor Ferrero North America, naglasio je koliko je ovo lansiranje važno za kompaniju.

– Razvijanje proizvoda Nutella i Ferrero Rocher specifično za sjevernoameričko tržište predstavlja presudan trenutak u historiji naše kompanije, izjavio je Lindsey.

Dodao je kako će ove inovacije “angažirati i lojalne i nove potrošače, ojačati naše brendove i dodatno učvrstiti našu poziciju lidera u kategoriji na sjevernoameričkom tržištu”.

Zanimljivo je da se Nutella nedavno upustila i u proizvodnju veganske verzije svojeg poznatog namaza. U maju 2025. godine, u Ujedinjenom Kraljevstvu lansirana je biljna Nutella, dostupna u staklenkama od 350 grama po cijeni od 4 funte, ekskluzivno u trgovinama Sainsbury’s.

Iako zadržava klasični okus lješnjaka i kakaa, mlijeko je zamijenjeno biljnim sastojcima, konkretno slanutkom i sirupom od riže.

Razlog za ulazak u veganski segment tržišta leži u sve većoj potražnji za proizvodima biljnog porijekla. Ferrerova interna istraživanja pokazala su da čak 4,7 % odraslih osoba u Ujedinjenom Kraljevstvu – što je oko 2,5 miliona ljudi – slijedi vegansku prehranu.

Ovaj podatak dodatno je motivirao brend da proširi svoj asortiman i ponudi alternative koje odgovaraju novim prehrambenim navikama potrošača.

Nažalost, ljubitelji Nutelle izvan SAD – uključujući i one u Ujedinjenom Kraljevstvu i Evropi – neće moći uživati u novom Nutella Peanut okusu, barem na početku lansiranja. No Ferrero potiče sve fanove da prate buduće najave, jer nije isključeno da će se novitet jednog dana pojaviti i na drugim tržištima.