Marketing X Business

Nutricionisti otkrivaju: Ovo je sedam najboljih suplemenata za energiju

Marx.ba

Rhodiola Rosea (Foto: Hum nutrition)

Ako se češće osjećate umorno, možda se borite s niskim nivoom energije, što može biti simptom nedostatka nutrijenata koje je potrebno nadomjestiti suplementima.

Vitamin B12

– Jedan od najvažnijih vitamina za energiju je B12, ističe doktor Dimitar Marinov za Best Life.

– To je zato što su vitamini B esencijalni za pretvaranje hrane u energiju na staničnom nivou. B vitamini također podržavaju rad mozga i stvaranje crvenih krvnih stanica, dadao je.

Što se tiče hrane, i riba i crveno meso su dobri izvori B12, pa su vegetarijanci u manjku vitamina B12 i trebali bi koristiti dodatke prehrani kako bi održali visok nivo energije.

Melatonin

Iako bi moglo zvučati kontraproduktivno, još jedan dodatak koji može biti koristan za povećanje nivoa energije zapravo je melatonin. Melatonin je dodatak koji vam može pomoći da bolje spavate, tako da ga je potrebno uzimati samo prije spavanja.

Melatonin pomaže sa spavanjem te pomaže kako bi imali više energije idući dan.

Rhodiola Rosea

Rhodiola rosea je još jedan biljni dodatak koji može pomoći u povećanju vaše energije smanjenjem nivoa stresa. Riječ je o adaptogenu koji se koristi za poboljšanje fizičkih i mentalnih performansi povećanjem sposobnosti vašeg tijela da se nosi sa stresom.

Elektroliti

Elektroliti su hemijski spojevi koje u tijelu obnavljamo kroz adekvatnu hidratizaciju. Upravo zbog toga, nutricionisti preporučuju elektrolite s niskim udjelom šećera kao dobar način da napunite zalihe energije i održite svoje tijelo u ravnoteži.

Vitamin D

Niski nivo vitamina D može dovesti do osjećaja umora jer je riječ o vitaminu koji je uključen u proizvodnju energije. Njegov nedostatak može utjecati na učinkovitost mitohondrija, što dovodi do smanjene proizvodnje energije.

Kreatin HCL

Kreatin HCL je popularan dodatak u svijetu fitnessa koji vam može koristiti čak i ako niste sportista. Kreatin HCL pomaže u stvaranju adenozin trifosfata koji opskrbljuje stanicu energijom.

Kofein

Kofeinski dodaci nas čine budnijima i mogu pomoći da se osjećate manje umorno. Kofein blokira receptore adenozina u mozgu, što vam pomaže da ostanete budni.

Povezani članci