Marketing X Business

Oglašavanje: Rizik od prevelikog povjerenja u prepoznatljivu imovinu brenda

N. D.

(Foto: Pluralsight)

Prepoznatljiva sredstva brenda su moćno oružje, ali pod pretpostavkom da svi znaju vaša sredstva jednako dobro kao i vi, to može utjecati na učinkovitost vašeg oglasa.

Osnovna kompetencija svakog oglasa mora biti prepoznavanje brenda. Ako vaša publika ne poveže vaš brend s porukom oglasa, to prestaje biti reklama za vaš brend.

U najboljem slučaju, gleda se kao oglas za kategoriju. U najgorem slučaju, pogrešno se smatra konkurentskim brendom.

Neki kanali oglašavanja malo više opraštaju kada je u pitanju ispravan zadatak. Na primjer, TV oglas u trajanju od 30 sekundi pruža dobru priliku da se osigura veza sa brendom i vizuelno (prikazivanjem brenda) i zvučno (izgovaranjem imena brenda).

S kanalima kao što su out-of-home (OOH), morate raditi malo više, maksimizirajući svoju vizuelnu pažnju od 1,9 sekundi (prema podacima iz 2023. Lumena) kako biste osigurali da, u najmanju ruku, vaš oglas bude usidren. Jedan od najčešćih načina da osiguramo da se usidrimo nazad za brend je da uključimo direktne signale brenda u obliku imena brenda, koji se koristi samostalno ili u kombinaciji sa logotipom.

Za razliku od drugih elemenata brenda, kao što su znakovi i simboli, koji zahtijevaju od gledatelja da aktivno povežu imovinu s brendom, direktni signali brenda ne ostavljaju mjesta greškama. Međutim, kada je u pitanju dizajn reklamnih panoa, čini se da je vrlo vrijedna imovina u pozadini.

Clear Channel je nedavno pregledao preko 3.000 postera ili reklamnih panoa koji se protežu u 11 glavnih kategorija i otkrio da je u prosjeku manje od 3% kreativnog prostora predato direktnim signalima brenda – najsigurniji način vraćanja na brend i prepušten je nešto više od fusnota.

Naravno, prije nego što uopće dobijemo priliku da kreiramo link brenda, prvo moramo privući nečiju pažnju, nešto što možda nije najbolje postići jednostavnim popunjavanjem vaše reklame logotipom brenda.

Jedan od načina da osigurate povezanost i pažnju brenda je da maksimalno iskoristite svoju prepoznatljiost robne marke – tehniku ​​koja se sve više koristi u dizajnu reklama. Iako ne sadrži direktno ime brenda, upotreba prepoznatljivih sredstava brenda čini brend centralnim dijelom reklame.

Primjera radi, ako ne napišete direktno ime proizvođača automobila na određenoj reklami, korist može donijeti fotografija samog automobila tog proizvođača.

Uglavnom, morate biti sigurni da vaša publika može povezati vašu poruku s brendom. Ako to nije slučaj, a ime vašeg brenda je skriveno možda ćete biti u nevolji.

VEZANO

Google oglasi: Mnogi će reći klađenje na sigurno