Marketing X Business

Omiljeni modni brend poslovnih žena sprema se za lansiranje prve kolekcije nakita

Marx.ba

(Izvor: Toteme)

O dizajnerskom brendu iz Stochkolma dosta se govorilo. Mnogi nemaju dilemu da je jako privlačan jednostavan, clean i minimalistički Toteme dizajn. Zato je mnoge posebno zainteresirala vijest na Vogue Scandinavia. Vrijeme je, naime, za Toteme nakit! 

Elin Kling, suosnivačica i kreativna direktorica brenda najavila je prvu kolekciju nakita koja izgleda istovremeno vrlo moćno i decentno.

Nakit je, rekla je Kling, za nju uvijek predstavljao posebnu emocionalnu vrijednost, što prije svega vrijedi za neke vintage komade koje nosi svakog dana. Inspiracija za Toteme nakit dolazi iz njene trajne želje za svakodnevnom elegancijom s funkcionalnim, ali sofisticiranim komadima. Kolekcija je podijeljena u dvije linije: fine i signature jewellery. Obje kategorije slijede prepoznatljivu estetiku švetskog brenda koja se sastoji od svega što bi jedna “Toteme žena” mogla poželjeti.

Nakit visoke kvalitete izrađen je od luksuznih materijala, pri čemu se koristi 18-karatno reciklirano zlato u kombinaciji s dijamantima. Dizajn ima i pomalo eklektičnu notu, ponajprije vidljivu na prstenju, dok ogrlice naginju klasičnom stilu.

– Ponosni smo na trenutak u kojem smo jednostavnost naše odjeće uspjeli prenijeti u dizajn nakita, rekla je Elin Kling.

S druge strane, signature linija sastoji se od bazičnih komada nakita za svakodnevnu upotrebu. U kolekciji se nalaze narukvice, prstenje, hoop naušnice i ogrlica u pozlaćenom 18-karatnom mesingu, ukrašenom emajlom u neutralnim tonovima. Kling je za Wallpaper rekla da je kolekcija nakita prožeta prepoznatljivim minimalističkim pristupom estetici. Inspiraciju je pronašla u želji za posjedovanjem elegantnog, a pritom funkcionalnog nakita koji je jednako nosiv u svakodnevnim, kao i u posebnim prilikama.

Toteme nakit bit će dostupan u online i flagship trgovinama dizajnerskog brenda u SAD, Evropi i Aziji od 18. studenog.