Marketing X Business

Orbico preuzima upravljanje poznatim sportskim brendom

Marx.ba

(Foto: Orbico)

Kakvo su potvrdili iz Orbico Group, ova kompanija i Authentic Brands Group, globalna platforma za razvoj brendova i licenciranje, imaju novo partnerstvo kako bi se ubrzao rast brenda Champion širom Evrope, Bliskog istoka i Afrike.

Kroz ugovor sa Authenticom, Orbico je dobio 10-godišnju licencu (sa opcijama produženja) za brend Champion za Evropu, Bliski istok i Afriku, kao i za preuzimanje pravnih subjekata i maloprodajnih objekata ChampionEurope koji trenutno posluju Championin EMEA, podložno potrebnim regulatornim odobrenjima.

Champion Europe trenutno posluje u 36 zemalja, zapošljava više od 1.300 ljudi i upravlja sa više od 90 maloprodajnih objekata. Ovo partnerstvo pozicionira Orbico, vodećeg distributera globalnih brendova, da proširi svoje prisustvo u kategoriji sportskih stilova i poveća prisutnost Champion na ključnim tržištima.

– Poznajemo tim Authentic dugi niz godina, a kada se ukazala prilika da preuzmemo Champion, jednostavno je imalo smisla da ovo radimo zajedno, rekao je Edward Malky, jedan od direktora u Orbico Group.

Authentic, koji je kupio Champion 2024., vidi Evropu kao ključno tržište za rast brenda. Orbico ima 30-godišnju historiju uspješnog partnerstva sa mnogim svjetskim brendovima. Njegovo iskustvo u kategoriji sportskog stila kao ekskluzivni distributer za neke od vodećih brendova obuće u Centralnoj i Istočnoj Evropi, bit će ključno na Championovom putu da ubilježi novi rast.

VEZANO

Dobre vijesti za privredu: Poznat datum kada bi pruga Jablanica