Marx.ba
JYSKov promet se povećao za 7,6 posto, dosegnuvši 5,6 milijardi eura u finansijskoj godini 2023/24. U isto vrijeme, broj novih kupaca povećao se za 11,9 miliona zahvaljujući izvrsnim ponudama skandinavskog asortimana za spavanje i stanovanje.
Uprkos nestabilnostima koje su se nastavile odvijati na globalnom tržištu tokom finansijske godine 2023/24, JYSK je uložio u smanjenje svojih već konkurentnih cijena u više od polovinu popularnih i kvalitetnih proizvoda i uključio je dodatne proizvode u asortiman “Trajno niske cijene”. To je rezultiralo povećanjem od 11 posto u broju prodanih komada proizvoda.
Takođe, postavljen je novi rekord u broju novih kupaca od 11,9 miliona koji su kupovali u jednoj od 48 zemalja u više od 3.400 JYSKovih prodavnica.
– Želim zahvaliti našim zaposlenima na marljivom radu i predanosti kao i velikoj posvećenosti našim kupcima koji su nam uvijek na prvom mjestu. Ova finansijska godina je počela izazovno sa nešto nižim prodajnim rezultatima, ali smo uz fokus na konkurentne cijene i kvalitetne proizvode uspjeli ostvariti još jedan rekordan promet za JYSK. Takođe, smo i značajno povećali broj kupaca kako u prodavnicama u svim zemljama u kojima JYSK posluje tako i online, dok nam tržišni udio neprekidno raste,” rekao je Rami Jensen, predsjednik i izvršni direktor JYSKa.
Nove prodavnice i nova zemlja
Tokom finansijske godine 2024., JYSK je nastavio svoju ekspanziju i najavio planove za otvaranje prvih prodavnica u Maroku u proljeće 2025. godine. Takođe, otvorio je 137 novih prodavnica, a uz navedeno uložio je i u 489 aktivnosti vezanih uz prodavnice, što je uključivalo relokacije, proširenja postojećih prodavnica i prilagođavanje na najnoviji koncept prodavnice 3.0.
U finansijskoj godini 2024., JYSKovo najveće tržište, Njemačka, udvostručilo je broj novih kupaca i ostvarilo povećanje prometa, uprkos zatvaranju 21 prodavnice koje se dogodilo u sklopu finalizacije projekta One JYSK, koji spaja JYSK Nordic i Dänisches Bettenlager u jedinstvenu kompaniju JYSK. Zatvorene prodavnice su bile ili premale za primjenu novog 3.0 koncepta ili su se nalazile preblizu druge JYSKove prodavnice sa već primjenjenim novim konceptom.
“Često to spominjemo, a i dalje vrijedi: Ekspanzija je sastavni dio našeg DNK iako smo zatvorili određen broj prodavnica u sklopu finalizacije One JYSK projekta. Želimo da se pobrinemo da ćemo nastaviti da budemo profitabilni dok rastemo izvan Europe kao i u našim postojećim zemljama unutar Europe kako bismo postigli glavni cilj od 5.000 prodavnica. Veoma sam ponosan što se ukupan broj JYSK prodavnica i kupaca povećava iz godine u godinu.“, izjavio je Rami Jensen.
Nastavak investicija
Kako bi zadovoljio potrebe sve većeg broja kupaca i JYSK prodavnica, JYSK ulaže u dva nova, moderna distribucijska centra. Izgradnja prvog u Lelystadu u Holandiji započela je tokom ljeta i biće certifikovan prema međunarodnom standardu održivosti LEED. Prostire se na 147.000 kvadratnih metara i ima dva visoka skladišta sa prostorom za 166.000 paleta. Smješten je u Lelystadu kako bi se smanjila udaljenost vožnje do prodavnica u Holandiji, Belgiji, Ujedinjenom Kraljevstvu i Irskoj, a kontejneri se mogu dovoziti teretnim brodom iz neposredne blizine
Drugi savremeni distribucijski centar biće izgrađen u Almenari na jugu Španije i zamijeniće trenutni distribucijski centar koji se nalazi u blizini Valencije. Novi distribucijski centar biće vrlo sličan onom u Nizozemskoj i opremaće više od 150 prodavnica u Španiji, Portugalu i Maroku.
– Uz naša dva nova distribucijska centra, moći ćemo dodatno da ojačamo naš globalni logistički sistem kako bismo pružili izvrsne ponude skandinavskog asortimana za spavanje i stanovanje našim kupcima koji su u neprestanom porastu na postojećim i novim tržištima, rekao je Rami Jensen.
JYSK BiH će svoj godišnji izvještaj objaviti u četvrtak, 03. decembra, uključujući stanje prihoda za finansijsku godinu 2023./24.