Marketing X Business

PepsiCo započeo dugogodišnje partnerstvo sa EA Sports

Š.M

PepsiCO je u utorak (11. jula) započeo višegodišnje globalno partnerstvo sa EA Sports, čineći time tri svoja vodeća brenda – Gatorade, Lay’s i Pepsi, partnerima u vlasništvu video igrica EA Sports FC, navodi se u saopštenju za javnost.

Ova vijest dolazi samo dan nakon objavljivanja zvaničnog trejlera za EA Sports FC 24.

Kroz povezivanje, PepsiCo i EA će raditi zajedno na kamanjama kako bi pružili posebno igračko iskustvo svim obožavateljima, oslanjajući se na spisak globalnih ambasadora i fudbalskih talenata CPG giganta, uključujući Vinija Jr (Brazil i FC Real Madrid) i Leahe Williamson (Engleska i FC Arsenal) za razne marketinške aktivnosti. Uz to, promocije koje ulaze u paket će uključivati ​​mogućnost otključavanja ekskluzivnih iskustava i nagrada u igri.

Izvor: Youtube.com

“EA Sports je kultni brend u sferi igara i fudbala. Sa historijom PepsiCo-a i velikim angažmanom u fudbalu i zabavi, naši brendovi su na jedinstvenoj poziciji da pomjere granice fudbalskih fanova”, rekao je Adam Warner, šef globalnog sporta i partnerstava u PepsiCo-u, u izjavi za novinare.

Najava o partnerstvu dolazi ne samo uoči objavljivanja EA Sports FC 24, već i samo nekoliko dana od početka FIFA Svjetskog prvenstva za žene, što bi moglo pomoći EA Sportsu da stvori idealnu reklamu za svoju novu ponudu.

Prošle godine, kompanija je takođe sklopila partnerstvo sa lancima Yum Brands Pizza Hut i KFC za marketinške aktivacije namijenjene za takmičenje UEFA Lige šampiona.