Marketing X Business

Pitali smo: Koje oglašavanje daje najbolji rezultat bh. turističkim agencijama

N. D.

(Foto: Ilustracija/Facebook)

Ljetna sezona odmora je u ponom jeku, pa tako i u bh. turističkima agencijama imaju pune ruke posla. Ponuda je itekako dobra, a kako kažu u agencijama i potražnja. A kako bi se bilo bliže klijentima naravno da se i bh. turističke agencije trebaju oglašavati.

Pitali smo ih šta je ono što se najviše traži trenutno kada se radi o putovanjima, ali i koji način oglašavanja najviše koriste kako bi došli do kupaca aranžmana.

Iz Agencije Sol Azur – Buena Vista kažu da su zadovoljni obimom posla.

– Imamo aranžmane za Tunis, Egipat, Antaliju, Grčku, Španiju, Italiju, Azurnu Obalu… Prva je Antalija, a rekla bih da je Tunis dosta tražen, dok se interes za Grčku obnavlja. U suštini teško je reći da je neka destinacija ubjedljivo najpopularnija, jer sve u našoj ponudi ima svoju klijentelu. Kada se radi o oglašavanju, okrenuti smo društvenim mrežena, uglavnom na Instagramu i Facebooku, ali ne treba zanemariti da je tu višedecenijski rad agencije, što nam donosi mnogo preporuka, rekla je za Marx.ba Vedrana Đekić iz Agencije Sol Azur – Buena Vista.

I zaista, pogled na društvene mreže potvrđuje kako su tu stalno nove ponude, a neki se odlučuju i na dodatno oglašavanje.

Tako u Elle Travel kombiniraju oglašavanje.

– Kristimo više opcija za oglašavanje. Ponajkviše su tu socijalne mreže, ali i radio oglašavanje. Znali smo koristiti i TV. Iz našeg ugla prodaje Turska je najaktuelnija, vjerovatno zbog cijena, koje nisu baš previsoke. Traži se i Neum, a Hrvatska nešto manje, kaže Slavica Mešić Vučinić, direktorica Elle Travel.

Treba naglasiti da sve agencije imaju svoje zvanične stranice, gdje isto tako redovno ažuriraju svoju ponudu.

Inače i u Agenciji ARD Travel saglasni su da su društvene mreže najbolji način oglašavanja.

– Crna Gora ima najpristupačnije cijene za naše klijente. Turska i Hrvatska idu nešto manje jer su i nešto više cijene. Što se tiče oglašavanja, naše iskustvo govori da najviše efekta imaju društvene mreže, za Marx.ba naglasila je Gordana Redžepagić iz ARD Travela.