Marketing X Business

Porsche predstavlja dvije nove e-hibridne varijante Panamere

Marx.ba

(Izvor: Porsche)

Porsche dodatno proširuje svoju seriju pogonskih sklopova za Panamera sportsku limuzinu. U sklopu strategije e-performanse, Panamera 4 E-Hybrid i Panamera 4S E-Hybrid su od sada uvršteni u portfelj. Ovo je odgovor Porschea na naročito izraženu zainteresovanost za efikasne i dinamične e-hibridne pogonske sklopove na mnogim tržištima. Panamera će biti dostupna u ukupno četiri varijante performanse ovog naprednog pogonskog sklopa.

Pogonski sklop: Optimizovane hibridne performanse
Panamera 4 E-Hybrid je naročito efikasan i svestran. U cilju postizanja snažnog ubrzanja, Porsche je novi e-hibridni sistem kombinovao sa značajno modernizovanim 2,9 litarskim V6 biturbo benzinskim motorom (224 kW/304 KS). Izlazna snaga sistema od 346 kW (470 KS) i maksimalni obrtni moment od 650 Nm omogućavaju ubrzanje od nula do 100 km/h za 4,1 sekunde i maksimalnu brzinu od 280 km/h. Isključivo električni domet Panamera 4 E-Hybrid modela povećana je na 96 kilometara u WLTP ciklusu (EAER grad).

Panamera 4S E-Hybrid snažniji fokus stavlja na dinamiku vožnje, kao i postojan prenos snage pri višim brojevima obrtaja. Njegov 2,9 litarski biturbo šestocilindrični motor proizvodi 260 kW (353 KS). Izlazna snaga sistema je 400 kW (544 KS), a maksimalni obrtni moment 750 Nm. To Panamera 4S E-Hybrid modelu omogućava ubrzavanje od nula do 100 km/h za 3,7 sekundi, i postizanje maksimalne brzine od 290 km/h.

U poređenju sa prethodnom generacijom, svi Panamera E-Hybrid modeli nude veći električni domet, veću brzinu punjenja, bolji odziv vozila, i bolje performanse vožnje u skoro svim disciplinama. Sa 25,9 kWh (bruto), nova visokonaponska baterija pruža oko 45 posto više kapaciteta u uporedivom prostoru. Istovremeno, novi ugrađeni AC punjač na 11 kW skraćuje vrijeme punjenja na dva sata i 39 minuta. Sa 140 kW (190 KS) i 450 Nm obrtnog momenta, potpuno novi električni motor nudi znatno više snage u odnosu na svog prethodnika. Također je integrisan u kućište na efikasan i težinski optimizovan način, kao i u cirkulaciju za hlađenje ulja PDK prenosa. Dizajn internog rotora (rotor se okreće unutar statora) umanjuje moment inercije za 50 posto, što poboljšava odziv vozila. Sa rekuperacijom od 88 kW, električni motor također doprinosi značajno povećanom električnom dometu modela Panamera E-Hybrid.

E-Hybrid režimi vožnje sa optimizovanom strategijom
Četiri optimizovana režima vožnje specifična za E-Hybrid modele, kao i poboljšani Sport i Sport Plus režimi, dodatno optimizuju efikasnost E-Hybrid modela. Vozila se uvijek pokreću u isključivo električnom E-Power režimu. Kada stanje napunjenosti baterije padne ispod određene minimalne vrijednosti, sistem se automatski prebacuje u Hybrid Auto režim, koji prilagođava strategiju rada trenutnoj situaciji u vožnji. Uz to, pomoću aktivnog navođenja rute u Hybrid Auto režimu, operativna strategija se dodatno optimizuje poznavanjem dalje rute. Na ovaj način se može maksimizirati udio razdaljina pređenih na električni pogon u gradskom saobraćaju i povećati efikasnost. Sistem u tu svrhu koristi podatke o automobilu i navigaciju.

U E-Hold režimu, trenutno stanje napunjenosti baterije ostaje očuvano. U režimu E-Charge, s druge strane, motor sa unutrašnjim sagorijevanjem puni bateriju do 80 posto van grada i brzini iznad 55 km/h, dok u gradskom saobraćaju Panamera koristi prednosti efikasnosti hibridne vožnje. U režimima Sport i Sport Plus, Porsche smanjuje ciljno stanje napunjenosti baterije na 20 odnosno 30 posto (ranije 30 i 80 posto). Time se povećava efikasnost bez žrtvovanja performansi.

E-hibridi sa inovativnim aktivnim ovjesom
Porsche sve varijante nove Panamere oprema prilagodljivim dvokomornim zračnim ovjesom, uključujući Porsche Active Suspension Management (PASM) sa dvoventilskim amortizerima u sklopu standardne opreme. Inovativni Porsche Active Ride aktivni ovjes je također dostupan za E-Hybrid modele. Kombinuje sposobnost da ponudi optimizovano prianjanje i performanse u krivinama sa visokim stepenom udobnosti. Svaki pojedinačni amortizer – također opremljen dvoventilskom tehnologijom – ima električnu hidrauličnu pumpu, koju napaja sistem od 400 volta i koja se može koristiti za aktivno stvaranje sila u smjeru odskoka i kompresije. Kao rezultat toga, ovjes gotovo u potpunosti apsorbuje pokrete karoserije uzrokovane nesavršenostima na cesti i održava vozilo u horizontalnom položaju u svakom trenutku tokom dinamičnih manevara vožnje. Amortizeri rade brzinom do 13 Hz, što znači da mogu prilagoditi postavku do 13 puta u sekundi i tako munjevito reagovati na dotičnu situaciju u vožnji i površinu puta. Tehnologija također omogućava inovativne funkcije kao što su prekomjerna kompenzacija pokreta naginjaja, kao i podizanje karoserije prilikom ulaska i izlaska iz automobila.

Sportski detalji i poboljšana standardna oprema
Sve varijante nove Panamere imaju atletski, svjež dizajn. Izgled prednje strane karakterišu standardni matrični LED farovi novog oblika i dodatni horizontalni usis zraka. Na zadnjoj strani sportske limuzine, neprekidna zadnja svjetla i zadnje staklo bez okvira odlikuju novu Panameru. Lajsne prozora u srebrenoj boji naglašavaju bočnu liniju.

Standardna oprema Panamere 4 E-Hybrid uključuje 19-inčni točkovi, crne kočione bubnjeve i matrične LED farove. Inovativni HD Matrix LED sistem osvjetljenja visoke rezolucije dostupan je kao opcija. Panamera 4S E-Hybrid odlikuju 20-inčni Panamera AeroDesign točkovi, srebrene Sport izduvne cijevi i crveni kočioni bubnjevi. Kočioni bubnjevi su opcionalno dostupni u Acid Green i u crnoj boji. Panamera 4S E-Hybrid kočnice sa kočionim bubnjevima sa deset klipova na prednjoj osovini su uključene u standardnu opremu. Alternativno, PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake) je dostupna za ovaj model u kombinaciji sa 21-inčnim točkovima. Promjer keramičkih kompozitnih diskova je 440 milimetara na prednjoj osovini i 410 milimetara na zadnjoj osovini.

Plasiranje na tržište i cijene
Porsche Panamera 4 E-Hybrid i Panamera 4S E-Hybrid sada su dostupni za naručivanje kao sportske limuzine. Proširena standardna oprema Panamere uključuje ParkAssist i hlađenu ladicu za pametni telefon za bežično punjenje do 15 vati. Dostupne su i opcije kao što su upravljanje zadnjom osovinom, ParkAssist na daljinu, Porsche InnoDrive uključujući aktivno održavanje trake, displej za suvozača i sistem za kvalitet zraka. Executive karoserija u stilu sa dužim međuosovinskim rastojanjem nudi se na osnovu pojedinačnih tržišta; opcije kao što su četvorozonska automatska kontrola klime ili velika centralna konzola su uključene u standardnu opremu.

U Njemačkoj raspon cijena Panamera 4 E-Hybrid modela počinje od 123.400 € i 134.400 € za Panamera 4 E-Hybrid Executive, u svakom slučaju uključujući PDV i opremu specifičnu za dotičnu zemlju. Panamera 4S E-Hybrid model je dostupan od 138.200 €. Isporuke u Evropi će početi u drugom kvartalu 2024.