Marketing X Business

Prilagođavanje marketinških strategija realnosti nakon pandemije

N. D.

(Izvor: C3dweb)

Naučili smo da nosimo maske tokom pandemije, štiteći sebe i jedni druge od fizičke prijetnje. Sada je vrijeme da bacimo drugu vrstu maske – onu koju nosimo preko naših emocija. Dok nas COVID maska ​​štiti od vanjskog svijeta, emocionalna nas sprječava da zaista napredujemo u tom svijetu.

Baš kao što nam skidanje fizičke maske omogućava da slobodno dišemo, skidanje emocionalne maske nam omogućava da autentično doživimo život. Razotkriva naše tjeskobe i otkriva naše strasti, želje i veze za kojima žudimo.

Saznati šta je zaista važno

Pandemija je otvorila naš svijet, razotkrivši nejednakosti i ograničenja naših sistema. Ponovo smo otkrili ono što je zaista važno – zdravlje, voljene osobe i planeta, zajedno sa suosjećanjem, prilagodljivošću i zajedništvom. Pandemija nas je natjerala da se prilagodimo, otkrivajući pukotine u našim sistemima i izazivajući čežnju za boljom budućnošću.

Ipak, poslovno težnja za “istinskim ispunjenjem” u marketingu je šuplja kada jurimo za prolaznim. Budimo iskreni. Trenutni pejzaž prepun je praznih obećanja i manipulativnih taktika, sada više nego ikad, ostavljajući publiku da se utapa u preopterećenju informacijama i žudi za istinskom vrijednošću, transparentnošću i pouzdanim brendovima.

Završio je umorni narativ marketinga

Na njegovo mjesto, postavite nešto autentično.

– Idite dalje od prolaznih i zaboravnih kampanja.

– Rješavajte probleme, a ne samo promovirajte.

– Razbijte silose i izgradite veze.

– Podijelite svoju svrhu, a ne samo karakteristike.

– Prihvatite transparentnost, dijeljenje vrijednosti, pa čak i izazove za izgradnju povjerenja.

Ključ dubljih veza u marketingu i ličnim interakcijama leži u nama samima. Prava rezonanca zahtijeva autentičnost, koja počinje razumijevanjem naših vrijednosti i motivacije. Ova „emocionalna inteligencija“ nije samo prednost u karijeri – ona je ključ ispunjenog života i uticajnog marketinga.

Snaga svrhe i strasti

Uskladite svrhu sa strašću. Radi se o osjećaju ispunjenosti i vlasništvu u samoj potrazi za tim. Bilo da ste preduzetnik, intrapreneur ili sporedni trgovac, vaša buduća priča čeka. Oslobodite svoje snage, uhvatite se u koštac sa slabostima i zgrabite prilike.

Ali zapamtite, ispunjenje traži svrhu. Prihvatite svoje vrijednosti i budite autentični. Napravite život koji inspiriše druge, odražava vaš glas i ostavlja naslijeđe. Shvatio sam da ispunjen posao i smislene veze idu ruku pod ruku.

Prihvatanje ranjivosti otključava razumijevanje

Prihvatanje ranjivosti otključava samorazumijevanje i dublju vezu sa sobom, svojom porodicom i prijateljima, poslodavcem i svijetom. Nemojte biti putnici na tuđem brodu.

Pravi trijumf ne leži u krutim planovima, već u prihvatanju otvorenog polja mogućnosti. Radoznalost, iskrenost i saradnja su moje vrijednosti i moj kompas. Oni su filteri koje koristim za donošenje svih odluka u mom privatnom i profesionalnom životu. Pitanje je šta je vaš unutrašnji kompas?

Povezani članci