Marketing X Business

Projekt “Čista umjetnost”: Studenti iz BiH oslobodili 45,73TB digitalnog prostora za zeleniju budućnost

Marx.ba

(Foto: Nestle)

Studenti sa svih univerziteta u Bosni i Hercegovini oslobodili su čak 45,72 TB digitalnog prostora, što je, ilustracije radi, kao 9 miliona fotografija ili oko 11 300 HD filmova. Radi još boljeg poređenja, to je jednako puštanju muzike bez prestanka više od 68 godina.

Ove impresivne brojke rezultati su održanog kviza koje je kompanija Nestlé organizovala u sklopu kampanje „Čista umjetnost je umjetnost čišćenja“, s ciljem edukacije o digitalnom otpadu koji postaje jedan od najvećih zagađivača današnjice.

Kviz se odvijao na partnerskom portalu Studomat.ba i sastojao se od deset pitanja koja su testirala znanje o digitalnom otpadu i pravilnoj organizaciji digitalnih uređaja. Dodatni bodovi su dodjeljivani na osnovu slobodnog prostora na mobilnim uređajima učesnika, što je poticalo studente na čišćenje svojih digitalnih prostora.

Ovaj inovativni kviz privukao je više od 550 studenata iz svih krajeva Bosne i Hercegovine, koji su pokazali izuzetno znanje i spremnost da očuvaju svoje digitalno okruženje. Učesnici su sa svojih mobilnih uređaja, računara i tableta obrisali nepotrebne informacije poput duplih dokumenata, mutnih fotografija, videozapisa, nevažnih e-mail poruka i nekorištenih aplikacija, demonstrirajući tako visok nivo digitalne higijene.

Prosječan broj bodova po kvizu iznosio je impresivnih 9,20 od maksimalnih 10 bodova, što svjedoči o visokom nivou informisanosti učesnika o digitalnom otpadu. Također, prosječan slobodan prostor na mobilnim uređajima kod studenata iznosio je 82,67 GB, što jasno ukazuje na njihovu posvećenost održavanju čistog digitalnog okruženja.

Ovi rezultati dokazuju da bosanskohercegovački studenti ne samo da prepoznaju značaj očuvanja digitalnog okruženja, već i aktivno rade na tome. Najboljih 25 studenata i studentica osvojilo je vrijedne vaučere u iznosu od 50,00 KM, koje će moći iskoristiti u Bingo tržnim centrima, a imena pobjednika dostupna su na linku.

Iz kompanije Nestlé ne kriju zadovoljstvo postignutim rezultatima učesnika kviza, koji su uz ovaj edukativni i zabavni izazov naučili nešto novo o važnosti održavanja čistog i organizovanog digitalnog prostora.

Kompanija Nestlé će u znak zahvalnosti za veliku podršku i angažman studenata za zeleniju budućnost posaditi 2.000 novih sadnica širom zemlje. Ovim će ukupan broj zasađenog drveća dostići 9.000 tokom četverogodišnjeg provođenja projekta “Čista umjetnost” u Bosni i Hercegovini.

Povezani članci