N. D.
Iako je tehnologija za otključavanje stvarne vrijednosti personalizacije lako dostupna, važno je da započnete svoj put personalizacije s jasnim planom za uspjeh. Iako personalizacija može donijeti neke zaista velike pobjede za brendove, kada se uradi loše – slično kao bilo šta u životu – vaši napori neće uroditi plodom. A možda vas čak i malo posrame.
Većina grešaka koje preduzeća prave kada je u pitanju personalizacija uzrokovana je nedostatkom ažurnih podataka, netačnim podacima o kupcima i nepotpunim ponašanjem pri kupovini i historijom kupovine. Personalizacija ne uspjeva i kada pravimo pretpostavke na osnovu pojedinačnih interakcija ili kada preplavimo naše klijente personalizovanim porukama.
Sve se ove stvari svode na istu stvar – nedostatak mape puta ili strategije za uspjeh personalizacije.
Đavo je u podacima
Ako su vaši podaci o klijentima zastarjeli, ako su informacije netačne ili ako se nalaze u silosima u cijelom poslovanju, vaši napori za personalizaciju će propasti. Zato se potrudite oko svih informacija.
Kada koriste umjetnu inteligenciju (AI) i strojno učenje, brendovi mogu bolje predvidjeti potrebe kupaca i lako mogu ponovo prilagoditi svoje razumijevanje kupca na osnovu novih interakcija. Na taj način marketinške kampanje vremenom postaju pametnije, što omogućava stvaranje iskustava koja su jedinstvena za određenog pojedinca.
Ispravne odluke
Ono što treba imati na umu je da su sve ideje koje imamo o personalizaciji samo ideje dok ih ne testiramo. Nakon što ste prikupili uvide o svojim klijentima, tada morate potvrditi te uvide i utvrditi hoće li pretpostavke koje imate dati rezultate koje tražite.
Ako, na primjer, vaša strategija e-mail marketinga, koja podrazumijeva slanje nekoliko e-poruka svaki dan, ne radi onako kako ste se nadali jer se čini da vaši klijenti odbacuju ove poruke, možda ćete donijeti odluku da smanjite količinu poslanih e-poruka i pažljivije razmotrite svoj tekst.
Opet, mašinsko učenje i AI modeli mogu optimizirati vaše odluke i pomoći vam da identificirate obrasce koje ranije niste vidjeli kako biste mogli eksperimentirati s novim načinima interakcije sa svojom ciljnom publikom.
Dizajniranje pristupa
Iako je zaista važno započeti s malim, morate biti i strateški. Kreiranje kampanja sa sadržajem po mjeri može biti efikasno, ali kada se osmišljava strategija personalizacije, obim je od suštinskog značaja. Ako vodite rasadnik i razvijete kampanju za prodaju hrane za ptice svima koji kupuju hranilicu za ptice, ovo se vjerovatno čini kao dobra ideja. Ali, ako prodajete samo jednu ili dvije hranilice za ptice svakog mjeseca, vaši napori neće značajno povećati rezultat vašeg poslovanja.
Dakle, kada razmišljate o personalizaciji, pokušajte pronaći načine za prenamjenu sadržaja ili stvaranje modularnog sadržaja tako da se može preraditi ili malo dotjerati, a zatim koristiti na drugom mjestu. Ovaj sadržaj mora biti pravilno označen i pohranjen u centralnom spremištu kako ga nije teško pronaći i kako bi korisnici mogli miješati i upariti različite materijale kako bi odredili šta najbolje funkcionira.
Prenošenje poruke
Moderni kupci imaju toliko kanala na izbor, što vam daje više načina da se povežete s njima, ali također može učiniti odabir pravog kanala malo teškim. Uz to, ako imate potrebne temelje, imat ćete i podatke koji su vam potrebni da razlučite koji su kanali najrelevantniji. Cilj je stvoriti besprijekorno i koordinisano iskustvo bez obzira na to kako i gdje kupci stupaju u interakciju s vašim brendom. Imati prave alate je sjajno – ali morate uzeti u obzir kada je u pitanju najbolji način da ih koristite.
Ako kupac posjeti vašu web stranicu i pregleda nekoliko proizvoda, ali ne kupi ništa, možete ga pokušati potaknuti na prodaju pomoću push obavijesti ili ciljanih društvenih oglasa. Sve je u korištenju pravih pokretača, u pravo vrijeme kako biste klijente vodili na njihovom putu.