Marx.ba
Jaguar Land Rover polako puni listu čekanja za svoj prvi potpuno električni Range Rover EV. Električni SUV, koji će debitovati ove godine (iako se prethodno planiralo lansiranje za 2025.), u fazi je fizičkog prototipa. JLR kaže da još uvIJek podnosi patente, dok EV prolazi kroz ono što nazivaju “jednim od najstrožih inženjerskih programa ikada”.
JLR planira da Range Rover EV ima performanse slične svojim postojećim modelima s V8 benzinskim agregatima. Kompanija kaže da će biti sposoban za brzo punjenje od 800 volti na javnim mrežama – to jest, obećava punjenje do 80 posto otprilike u vremenu koje je potrebno da svratite na benzinsku stanicu, odete u toalet i ležerno stignete da se prošetate kroz prolaz sa slatkišima. Infrastruktura još uvIJek ne može to da podrži, barem ne u većini svIJeta, ali bi jednom i to trebalo da se dogodi.
Trenutno se prvi fizički prototipovi Range Rovera EV testiraju na temperaturama od minus 40 do plus 50 stepeni na različitim lokacijama, poput Švedske i Dubaija. Kompanija očekuje da će automobil moći da gazi u vodi dubokoj 850 mm, što je tek malo manje od 900 mm dubine aktuelnog Range Rovera, uključujući i hibridne modele. Biće napravljen na modularnoj longitudinalnoj arhitekturi koju je JLR razvio za svoja električna vozila i električne hibride.
JLR je još ranije objavio da će u slIJedećih pet godina uložiti oko 19 milijardi dolara u tehnologiju za električna i autonomna vozila, obećavajući da će do 2030. biti svJetski broj 1 u segmentima u kojima ima svoje modele. Početi s velikim SUV-om kao što je Range Rover ima smisla za kompaniju jer ipak se radi o najvažnijem modelu marke i uspJeh bi bio važan i za sve ostale modele.