Marketing X Business

Rheinmetall planira u Volkswagenovoj fabrici proizvoditi tenkove

Marx.ba

Panther KF51: Koncept novog tenka Rheinmetall (Foto: Rheinmetall)

Volkswagenove fabrike, koje nisu renatbilne i kompanija ih planira zatvoriti, možda imaju neočekivanu budućnost – proizvodit će tenkove. Njemački proizvođač oružja Rheinmetall razmišlja o preuzimanju jedne od Volkswagenovih tvornica koje će uskoro biti zatvorene, piše Financial Times.

– Počela je era ponovnog naoružavanja u Evropi, kaže izvršni direktor Rheinmetalla Armin Papperger, koji vidi velike prilike za rast kompanije jer evropske države ulažu više u svoju odbranu.

Upravo bi se mogla razmotriti Volkswagenova tvornica u Osnabrücku. Automobilska grupa odlučila je smanjiti svoje proizvodne kapacitete u Njemačkoj zbog pada prodaje automobila u Evropi, a Osnabrück je jedna od tri tvornice koje bi mogle biti prazne u roku od dvije godine. Istodobno, Rheinmetall traži više proizvodnih kapaciteta kako bi zadovoljio naglo povećanu potražnju za vojnom opremom. Papperger vjeruje da bi bilo puno lakše preuzeti postojeću tvornicu nego izgraditi novu od nule. Rheinmetall već ima partnerstvo s Volkswagenovim MAN Truck & Busom u vojnim vozilima, što znači da dogovor između kompanija nije isključen, piše HAK.

– Odlučujući faktor bit će koliko novih narudžbi za tenkove kompanija može osigurati u budućnosti, rekao je Armin Pepperger.

Rheinmetall je posljednjih godina doživio veliki rast, uglavnom potaknut ruskom invazijom na Ukrajinu. Dionica kompanije porasla je deset puta od 2022., a kako evropske zemlje više ulažu u obranu, priljev narudžbi dosegao je rekordne nivoe. Prošle godine prodaja je iznosila 9,8 milijardi eura. Rastuća potražnja znači da se Rheinmetall planira značajno proširiti.

Kompanija očekuje da će zaposliti oko 8.000 ljudi u sljedeće dvije godine, što bi dovelo do porasta radne snage na 40.000 na globalnom nivou. S knjigom narudžbi od 55 milijardi eura i rastućim budžeti za odbranu u Evropi, u Rheinmetallu trljaju ruke.

VEZANO

Plan za podršku proizvođačima automobila: Veća fleksibilnost, ciljevi isti