Marketing X Business

Sport i biznis: Koliko je od UEFA nagrada zaradio PSG, novi prvak Evrope

Marx.ba

(Foto: PSG/Facebook)

Finale UEFA Lige prvaka koje je odigrano sinoć u Minhenu između Paris Saint-Germaina i Inter Milana nije samo bitka za evropsku slavu, već je i finansijski jackpot. S obzirom na to da UEFA povećava ukupni nagradni fond Lige prvaka, finalisti će osvojiti značajne zarade. PSG je slavio sa 5:0 pa mu tako slijedi veći finansijski kolač.

Kluba iz Pariza će dobit će nevjerovatnih 25 miliona eura kao nagradu za titulu. Drugoplasirani će, u međuvremenu, kući ponijeti 18,5 miliona eura. Ovi iznosi su dodatak na zaradu zasnovanu na učinku akumuliranu tokom sezone.

Uoči finala, i PSG i Inter su već osigurali po 47,17 miliona eura direktnih nagrada iz svojih kampanja u Ligi prvaka. Ovo uključuje bonuse za pobjede i neriješene rezultate, nagrade za prolazak kroz grupnu fazu, osminu finala, četvrtfinale i polufinale.

S obzirom na to da će pobjednik zaraditi dodatnih 25 miliona eura, ukupna isplata za prvaka mogla bi premašiti 72 miliona eura, što bi ovu sezonu učinilo jednom od najunosnijih u historiji klupskog fudbala. Jasno, sve ovo se odnosi na UEFA nagrade, a bez sumnje da su sami klubovi otsvarili i velike prihode iz drugih izvora, poput prodaje ulaznica, marketinga…

Inače, ove sezone, UEFA je povećala ukupni nagradni fond Lige prvaka sa 2,03 milijarde eura na 2,43 milijarde eura, što je značajno povećanje koje se poklapa s pokretanjem novog švicarskog formata takmičenja. Počevši od sezone 2024/25. Liga prvaka ima 36 timova.