Marx.ba
Porsche je prije nekoliko dana predstavio svoju luksuznu limuzinu Panamera u novom izdanju, koje će izvana biti tek neznatno neizmijenjeno, ali će ponuditi niz poboljšanja kad je riječ o udobnosti i pogonu.
Porsche Panamera dobila je ovih dana svoju treću generaciju, čiji će karakter i dalje odlikovati sportski luksuz, no s unaprjeđenjima kad je riječ o vozačkom iskustvu u odnosu na prethodnu generaciju. Najdinamičniji sedan ovog segmenta, kako ga zovu u Porscheu, u novom će izdanju dobiti moćnije E-Hybrid pogonske sisteme, s većim dosegom samo na struju, kao i novi sistem ovjesa te nove digitalne usluge.
U ponudi će Panamera imati četiri elektrificirana E-Hybrid pogona, što je izravni odgovor na sve višu potražnju za takvim modelima. Svi će imati veću efikasnost i doseg nego do sada, a prvi će na tržište stići model s najvišim specifikacijama, Panamera Turbo E-Hybrid. On se ističe iz temelja obnovljenim 4-litrenim V8 turbo motorom, koji je povezan s elektromotorom snage 190 KS. Zajedno stvaraju čak 680 KS, uz 930 Nm okretnog momenta. Tu je i 8-brzinski PKD mjenjač s dvostrukom spojkom, koji dijeli kućište s električnim pogonom, čime su ostvarene uštede na masi i optimiziran je prijenos snage iz elektromotora.
Panamera Turbo E-Hybrid tako će do 100 km/h iz mjesta ubrzavati za 3,2 sekunde, imat će najvišu brzinu od 315 km/h, a samo na bateriju moći će prevaliti do 91 km (kombinirano, WLTP) ili 83-93 km u gradskoj vožnji. Onima, koji ipak nisu za hibrida, Porsche će ponuditi 2.9-litreni V6 turbo motor, snage 353 KS, ubrzanja od 5,1 sekunde i 272 km/h najviše brzine.
Izvana, manji redizajn vidljiv je u prednjoj masci, koja ima novi otvor za zrak, novoj liniji bočnih prozora, dok će model Turbo E-Hybrid dobiti kromirane cijevi ispuha, kao i redizajnirane prednje i zadnje odbojnike.
U kabini dominira 10,9-inčni ekran, koji ipak ne preuzima sve funkcije – one najvažnije kontrole i dalje ostaju fizičke, smještene na i oko upravljača, kako bi se vozač u svakom trenutku mogao koncentrirati na cestu. Dodana je podrška za Apple CarPlay i Android Auto, a s Appleovim se sistemom može povezati aplikacija MyPorsche, dok automobil može slušati i glasovne naredbe putem asistentice Siri na iPhoneu.
Za udobnost će biti zadužen već postojeći aktivni zračni ovjes, čije će postavke postati još aktivnije s novim sistemom Porsche Active Ride, dostupnim u dodanoj opremi.
Panamera Sport Turismo – karavanska izvedba ovog automobila s trećom generacijom više se neće isporučivati.
Nova Porsche Panamera za narudžbe je već otvorena. Početna cijena u njemačkoj je 107.800 eura za osnovni te 192.500 eura za model Panamera Turbo E-Hybrid. Prve isporuke u Evropi zakazane su za mart.