N. D.
Vremena se mijenjaju, a trgovci se suočavaju s novim izazovima. Uz pritisak da se isporuče rezultati i dokažu djelotvornost svojih napora, često s manje resursa, postaje sve teže angažirati potrošače i podstaknuti konverzije.
Današnji potrošači su pametni. Svjesni su najmodernije marketinške taktike. Koriste blokatore oglasa, daju neželjene adrese e-pošte na obrascima i ne nasjedaju na naslove mamca za klikove. Ono što je funkcioniralo prije samo nekoliko godina više ne daje iste rezultate. Nešto treba promijeniti.
Marketinški stručnjaci moraju zastati, udahnuti i ponovo procijeniti svoje strategije. Zaprljane, stare, generičke poruke neće privući ničiju pažnju. Marketinški stručnjaci koji će uspjeti u budućnosti su oni koji se fokusiraju na izgradnju istinskih odnosa s potencijalnim klijentima – oni koji razumiju da većina ljudi neće odmah kupiti vaš proizvod ili uslugu, ali da i dalje morate ulagati u odnos.
Uspješni trgovci prepoznaju da se njihov posao ne zaustavlja na konverziji ili MQL fazi. Kupci imaju doživotnu vrijednost, a marketing je kontinuirani poduhvat koji se proteže dalje od predaje potencijalnog klijenta.
Dakle, kako se možete izvući iz kolotečine primjene istih starih taktika i aktivnosti? Evo nekoliko savjeta za povećanje konverzija na putu kupca.
1. Budite transparentni
Ljudi znaju da kada vam daju svoju adresu e-pošte, to je za buduće marketinške poruke e-pošte koje imaju za cilj da ih njeguju i ohrabre da kupuju od vas. Ako im ne planirate slati neželjenu poštu, recite to unaprijed. Dajte im opcije kako bi mogli kontrolirati kako komuniciraju s vama.
Drugi način da budete transparentni je da ispričate priču. Priče pomažu ljudima da se povežu s vašim brendom i porukom vašeg brenda. Evo sjajnog primjera pripovijedanja iz Lita Lewis Fitnessa – ona opisuje korisnika kao dio njenog puta od slobodne žene do majke petero djece. Čitaoca privuče i čini da se odmah osjećaju povezanim s njom, a time i sa onim što ona prodaje.
Ljudi poštuju poštenje i transparentnost. Ovaj pristup će vam pomoći da se istaknete i uveliko ćete izgraditi odnose s potencijalnim kupcima.
2. Postavljajte pitanja
Marketinški stručnjaci se bore za angažman. Jedan od najbržih načina da se angažirate je postavljanje pitanja. Pitanja podstiču odgovore, a kao bonus, možete saznati više o svojim potencijalnim klijentima. Njihovi odgovori mogu informisati vaše marketinške napore, omogućavajući vam da ponudite relevantniji i personalizovaniji sadržaj.
Evo primjera iz Bulka. Bulk je tražio od korisnika da odaberu svoj omiljeni ukus proteinske snage. Ljudi rado daju svoje mišljenje ili povratnu informaciju. Pitanja su sjajan način da se ne samo angažirate, već se ljudi osjećaju kao da imaju pravo glasa i da su uključeni u brend. Kao rezultat toga, razvijaju privrženost proizvodu ili usluzi.
3. Vrijednost ponude
Prečesto, preduzeća pokušavaju da preuzmu od potencijalnih kupaca, a da zauzvrat ne ponude nešto jednake ili veće vrijednosti, a sve u pokušaju da generišu što više potencijalnih klijenata. Dokazi pokazuju da ćete imati više uspjeha tako što ćete ponuditi vrijednost, a da ne očekujete ništa zauzvrat.
Mogućnost komuniciranja vrijednosti vašeg proizvoda ili usluge ključna je za povezivanje kupaca. A ako možete prenijeti emocionalnu vrijednost ili vrijednost koja poboljšava život, povećat ćete svoje šanse za prodaju. Evo sjajnog primjera vrijednosne ponude Athletic Greensa. Athletic Greens nudi pitanja i odgovore sa svojim nutricionistom. Korisnik može dobiti kvalitetne informacije od stručnjaka i razumjeti kako proizvod može poboljšati njihovo cjelokupno zdravlje.
Ovo je sjajan primjer promocije proizvoda kroz isticanje vrijednosti bez guranja prodaje.
4. Budite drugačiji
Marketinški stručnjaci ponekad mogu postati hiperfokusirani na digitalne taktike. Dok je digitalne taktike lakše pratiti i pokazati utjecaj na prihode, zasićenost digitalnih kanala znači da se nedigitalne taktike sada mogu istaknuti kod potencijalnih klijenata i kupaca. Direktna pošta, rukom pisane bilješke ili personalizirani pokloni mogu uvelike ostaviti trajni utisak na potencijalne kupce i pomoći u poticanju pozitivnih emocija.
Fokusirajući se na ove strategije, trgovci se mogu osloboditi zastarjelih taktika i stvoriti smislenije veze sa svojom publikom, u konačnici postižući bolje rezultate i povećavajući konverzije na kupčevom putu.