Marketing X Business

Sve je bitno za ostavljanje utiska: Okviri za naočale kao dio poslovnog imidža

N. D.

Obratite pažnju na izbor okvira (Izvor: Bussines Blog Hub)

Naočale su izumljene u sjevernoj Italiji između 1280. i 1300. godine, ali tačan datum i identitet pronalazača je nepoznat i zauvijek je osporavan. S druge strane, što se tiče okvira za naočale, postoji konsenzus – moderni stil okvira koji se drže rukama koje prelaze iznad i iznad ušiju razvio je 1727. godine britanski optičar Edward Scarlett.

Posljednjih desetljeća, konstantno se povećava upotreba kontaktnih sočiva i laserske hirurgije za korekciju vidnih nedostataka. Međutim, naočale su i dalje veoma popularne i nastavljaju da se razvijaju i tehnološki i u pogledu dizajna. Na primjer, danas možete kupiti pametne metalne okvire koji se vraćaju u prvobitni oblik kada se savijaju.

U poslovnoj areni naočale prenose moć i snagu. Osoba koja nosi naočare smatra se inteligentnijom, pismenijom, obrazovanom i otvorenijom. Istraživanja su pokazala da što je okvir manje ukrašen i otmjen, tako se ovi pojmovi povećavaju. Poslovni ljudi bi trebali nositi istaknute naočale ravnog okvira koje prenose autoritet i ozbiljnost.

Naočale bez okvira se više preporučuju ljudima koji pokušavaju prenijeti konformizam i koji ne žele previše da se ističu – obično se neće naći u prvom planu u poslovnom svijetu.

Ljudi koji nose naočale za sunce ili tamne naočale tokom poslovnih sastanaka smatraju se sumnjičavima i bez samopouzdanja. S druge strane, oni koji stavljaju naočale preko glave smatraju se opuštenijima, smirenijima i diskretnijima. 

Možda ostavite dobar utisak na sastanku (Izvor: Bell Bussines)

Međutim, podizanje naočala iznad glave poput mašne za kosu će vjerovatno učiniti da izgledate kao da imate četiri oka, a osobi nasuprot će biti teško da se koncentriše na razgovor jer ne može stvarno da se fokusira. Preporučuje se da skinete naočale za sunce dok razgovarate sa drugom osobom. Na poslovnim sastancima općenito je bolje izbjegavati nošenje sunčanih naočala. 

Naviku „gledanja preko naočala“ lako se može pogrešno protumačiti. Postoji tendencija da se misli da „posmatrač“ osuđuje ili ima zlonamjerne namjere. Gledajte kroz objektiv tokom razgovora, inače ćete smatrati da ste arogantni i da prijetite drugima. 

Žvakanje krajeva naočala ili dodirivanje ustima simbolizira da pokušavate da dobijete vrijeme i izbjegnete da na nešto odgovorite.  

Važna stvar u sastavljanju vaših naočala je da prilagodite okvir naočala obliku vašeg lica, jer poslovan čovjek bi takve stvari trebao znati uskladiti. 

Ovalno lice – na takvom licu će biti prikladne sve vrste okvira, sve dok nije široko ili šire od vašeg lica. 

Kvadratno lice – četverougaoni okvir, kvadratni ili široki, učinit će nečije lice užim i dužim. 

Lice u obliku srca – poželjni su prozirni ili svijetli okviri sa uskim staklima ili naočalama bez okvira širih pri dnu. 

Izduženo lice (duguljasto) – poželjni su okviri okruglog oblika koji imaju veću dubinu nego širinu kako bi duguljasto lice izgledalo kraće i uravnoteženije.

Okruglo lice – odaberite zaobljeni okvir koji je širi od dugačkog, kao i širi od širine vašeg lica. Oni će omekšati vaše lice i dati mu zaobljeniji izgled. 

Lice u obliku dijamanta – isprobajte okvire koji su teži u gornjem dijelu (ravno na vrhu sa zaobljenim dnom).