Marketing X Business

Treća sezona Coca-Colinog projekta: Više od 200.000 boca dobija novi život recikliranjem

Marx.ba

(Foto: Coca-Cola)

Građani Bosne i Hercegovine koji su u sklopu treće sezone Coca-Colinog projekta Recikliraj me. Pokloni mi novi život. prikupili 202.114 PET boca dokazali su da svaka boca ima novu vrijednost. Na svojim Pika Karticama dobili su više od 20.000 KM BONUS MARKI, a zahvaljujući ovom rezultatu ove boce će umjesto na deponijama završiti tamo gdje i pripadaju – u procesu reciklaže, spremne da dobiju svoj novi život.

Projekt koji Coca-Cola HBC B-H već treću godinu zaredom uspješno provodi zajedno s partnerima, Konzumom BiH i Super Karticom s brendom Pika Kartica, još jednom je pokazao da male, svakodnevne navike itekako prave razliku.

Na sedam lokacija – u sedam prodajnih objekata Konzuma i Mercatora u Sarajevu, Mostaru, Tuzli, Zenici i Banjoj Luci – svake subote od 14. juna do 19. jula 2025. godine građani su donosili plastične boce i za svaki komad ambalaže dobijali BONUS MARKE, koje su odmah mogli koristiti u prodajnim objektima Konzuma i Mercatora.

– Kroz različita partnerstva Recikliraj me. Pokloni mi novi život. potvrđuje da ovakvi projekti zbilja prave razliku. Pokazuje i da održivost nije apstraktna tema – to je svakodnevna odluka svakog od nas. Zato kroz naše vrijedno partnerstvo s Konzumom i Pika Karticom nastavljamo ulagati trud u projekte koji promoviraju odgovorno odlaganje plastike i potiču navike recikliranja. Svaki komad PET ambalaže ima potencijal da postane nova vrijednost i ne treba da završi u prirodi ili na deponiji. Stoga nastavljamo raditi na konkretnim rješenjima i partnerstvima s ciljem da nijedna boca ne završi u prirodi, poručio je Igor Zgrabljić, direktor Odjela za korporativne poslove i održivost Coca-Cole HBC Adria.

Projekt Recikliraj me. Pokloni mi novi život. iz godine u godinu jača svijest o važnosti recikliranja, ne samo kroz broj prikupljenih boca nego i kroz utjecaj na promjenu navika građana te širenje pozitivne prakse u zajednici. Zahvaljujući predanom učešću građana i podršci partnera, kroz projekt je u tri godine prikupljeno više od pola miliona plastičnih boca.

– Kao kompanija koja svakodnevno komunicira s hiljadama kupaca širom BiH, ponosni smo na to što kroz partnerstvo s Coca-Colom i Super Karticom doprinosimo podizanju svijesti o važnosti reciklaže i očuvanja okoliša. Rezultati treće sezone projekta još jednom potvrđuju da građani itekako prepoznaju vrijednost odgovornog ponašanja prema ambalažnom otpadu, a mi kroz ovakve inicijative pokazujemo da se konkretne promjene postižu upravo zajedničkim djelovanjem. Budući da je održivost važan dio poslovne strategije Konzuma i cijele Fortenova grupe, prirodno je da veliku pažnju usmjeravamo na projekte očuvanja naše životne sredine, kao jednog od stupova ESG poslovanja, i takve ćemo projekte i dalje aktivno podržavati, izjavio je Emir Dobrača, rukovodilac Službe marketinga Konzuma BiH.

Partneri Ekopak i Eurobeta i ove godine su osigurali da prikupljeni otpad bude pravilno zbrinut i recikliran u skladu s najvišim standardima.

Projektom Recikliraj me. Pokloni mi novi život., koji je primjer dobre prakse u promociji kružne ekonomije, Coca-Cola, Konzum i Pika Kartica ponovo su potvrdili svoju posvećenost društveno odgovornom poslovanju i jačanju svijesti građana o važnosti pravilnog odlaganja ambalaže.

Coca-Cola HBC B-H nastavlja s projektima koji doprinose ostvarenju cilja – da do 2035. godine bude prikupljeno i reciklirano 70% proizvedene ambalaže. Važna je svaka boca, kao što je važan i svaki korak ka održivijem društvu.