Marx.ba
Konferencijom za medije koja je danas održana na platou Pozorišta mladih Sarajevo zvanično je počela kampanja “TRGni se za RAVNOPRAVNOST”.
Kampanja ima za cilj ujednačiti omjer muških i ženskih imena u procesu imenovanja ulica, trgova i parkova u Bosni i Hercegovini.
“TRGni se za RAVNOPRAVNOST” provode agencija Hearth iz Hrvatske, koja se bavi isključivo društveno odgovornim projektima, te Woman.Comm Club, vodeći regionalni klub žena iz komunikacijske industrije.
Jeste li znali da iako žene čine čak 50 posto bh. populacije, manje od 2 posto ulica u Bosni i Hercegovini nazvano je po ženama? Riječ je o zabrinjavajućim statistikama, prema kojima neki gradovi nemaju niti jednu ulicu nazvanu po ženama. Kampanja će se fokusirati na stvaranje svijesti o problematici rodne nejednakosti u nazivima ulica, trgova i parkova te će poticati na promjene u toj oblasti. Istovremeno na ovaj način odaje se priznanja ženama koje su dale I još uvijek daju svoj doprinos obrazovanju, umjetnosti i kulturi Bosne i Hercegovine ali I pruža mladim generacijama prilika da otkriju priče inspirativnih žena i muškaraca koji su oblikovali bh. historiju.
– Kroz kampanju “TRGni se za RAVNOPRAVNOST”, želimo naglasiti ne samo značaj ravnopravnosti polova, već i važnost prepoznavanja i davanja više prostora ženama koje su ostavile neizbrisiv trag u historiji naše zemlje. Nadamo se da će ova inicijativa inspirirati nove generacije da slijede njihove stope i postanu buduće velikanke i velikani, ističe Irena Miličević Vukoja, direktorica Woman.Comm Cluba.
Naša svakodnevica često nas zatrpava raznim problemima, ali ova inicijativa poziva mlade da se na trenutak izdignu iz tog okvira i urone u priče velikih ljudi. Kampanja će im pokazati koliko je važno truditi se, učiti i težiti velikim dostignućima, jer upravo su ti napori oni koji čine razliku i oblikuju budućnost.
Damir Ciglar, suosnivač agencije Hearth, dodao je:
– Čast nam je što ovu iznimno važnu kampanju možemo prenijeti i na našu susjednu državu, Bosnu i Hercegovinu, koja se suočava s istim problemom. Ova kampanja predstavlja korak prema stvaranju pravednijeg društva koje priznaje doprinos žena i muškaraca u oblikovanju naše zajednice. Pozivamo sve građane Bosne i Hercegovine da podrže ovu inicijativu i da zajedno gradimo bolju budućnost.
Kampanja će se realizirati uz podršku Misije OSCE-a u BiH, BH Telecoma te Fortenova grupe zajedno s brendovima Konzum, Mercator i Sarajevski kiseljak, te uz podršku svih građana a s ciljem jačanja svijesti o problematici rodne nejednakosti u nazivima ulica sa ciljem pozitivnih promjenama u društvu.