Marx.ba
Turistička putovanja i dalje poskupljuju, ali to kao da ne utiče na tražnju. Zbog toga turisti treba da računaju da će ih odlazak od kuće koštati sve više.
Naime, potražnja za krstarenjima i hotelskim smještajem raste snažnije nego ikada ranije i to firmama iz branše ostavlja širom otvoren prostor za manevrisanje cenom, saopćilo je osiguranje Allianz, a prenosi agencija DPA.
Uz to i potražnja za avionskim kartama skočila je za 10 odsto. Interes za putovanja u Evropu je ogroman, a oslabljeni euro gostima sa dolarima u džepu znači jeftiniji boravak.
– Realni prinos od kamata na štednju još je tanak, pa mnogi radije višak novca guraju u putovanja. Američkim turistima snažan dolar dodaje kupovnu moć, rekao je Milo Bogaerts iz Alianza.
Globalno, popunjenost hotela od 68 posto u maju je bila najveća od pandemije 2020. Industrija krstarenja se oporavila još prošle godine, a ove već upisala rast od 15 posto.
Većina igrača na turističkom tržištu od 2024. očekuje obaranje mnogih rekorda iz pretpandemijske 2019. godine.