Marx.ba

Category Management konferencija, koja je okupila preko 200 stručnjaka i profesionalaca iz oblasti maloprodaje, marketinga i upravljanja kategorijama, uspješno je održana u Sarajevu. Događaj, koji je organizirala agencija Topcom u saradnji s Adria Business Academy, predstavlja jedno od najznačajnijih regionalnih okupljanja u ovoj industriji.
Predstavnici vodećih kompanija
Konferenciji su prisustvovali predstavnici najvećih kompanija iz BiH i regije. Bingo, Violeta, Konzum, Tropik, Crvena jabuka, Đurić, Bosnalijek, Kort Marketi, Podravka, Onogošt, Planet, Ataco, kao i mnoge druge uspješne kompanije iz oblasti trgovine, proizvodnje i distribucije, bile su prisutne na ovom respektabilnom događaju.
– Sarajevo je danas centar regije. Ponosni smo što smo okupili kompanije iz Sjeverne Makedonije, Srbije, Crne Gore, Hrvatske i Bosne i Hercegovine. Ovo je događaj koji osnažuje saradnju i znanje u cijeloj jugoistočnoj Evropi, istakao je u uvodnom obraćanju, Jasmin Topalović, direktor agencije Topcom i organizator događaja.
Muhamed Avdukić, generalni direktor kompanije Planet, jednog od partnera događaja, naglasio je važnost teme Category Managementa i izrazio zadovoljstvo što je Planet dio ovako značajnog skupa.
Prisutnima se obratio i Ahmet Egrlić, predsjednik Vanjskotrgovinske komore Bosne i Hercegovine.
– Komora će i dalje biti oslonac domaćoj privredi, a strateško partnerstvo s kompanijom Topcom biće dodatno osnaženo u budućnosti, naglasio je između ostalog Egrlić.
Edukativni program i vrhunski predavači
Tokom dana, učesnici su imali priliku slušati predavanja nekih od najeminentnijih stručnjaka iz regije:
- Prof. dr. Zoran Bogetić (Ekonomski fakultet u Beogradu): „Category Management – Koncept, strategija i organizacija”
- MSc Saša Marjanović (Omega Consulting Team): „Shopper marketing i tehnike za povećanje prodaje”
- Semir Dedić (Techforge Labs): „Digitalizacija komunikacije sa potrošačima i zaposlenima”
- Miljan Dimitrijević (Adriatic Business Academy): „Mjerenje rezultata i ključni pokazatelji uspjeha (KPI)”
- Dr. sc. Marija Lovrić (Bicro Biocentar d.o.o.): „Od laboratorija do tržišta – razvoj proizvoda u prehrambenoj industriji”
- Saša Selaković i Vasilije Žunić (brand eksperti): „Šta stvarno znači brend?” – Odnos trgovačkih i svjetskih brendova
Sajam i networking: Predstavljene vodeće regionalne i međunarodne kompanije
U sklopu konferencije održan je i mini sajam, koji je bio sjajna prilika za druženje, networking i razmjenu iskustava. Na sajmu su se predstavile brojne kompanije koje su pokazale najnovije proizvode, tehnologije i pristupe u maloprodaji i kategorijskom menadžmentu.
Posebno su se istakle kompanije Vitaminka, Luthmean Backludn Foods, Smoki, Nescafe, Dolce Vita, Sante, Proteini.si, Nutrino, Grečka Slavuj, Patelina i Diblong, koje su prisutnima omogućile da se upoznaju s inovacijama i trendovima u prehrambenoj i FMCG industriji.
Također, predstavljeni su i dobavljači opreme za maloprodaju te tehnološke kompanije koje nude softverska rješenja za efikasno upravljanje zalihama i komunikaciju s potrošačima.
Najava velikog regionalnog događaja u novembru
Organizatori, agencije Topcom i Adria Business Academy, najavili su već naredni veliki događaj. Radi se o B2B Matching konferenciji koja će se održati u novembru ove godine u Beogradu, a fokus će biti na privatnim robnim markama (private label), kao i umrežavanju proizvođača, distributera i trgovaca iz cijelog regiona.
Ova sarajevska konferencija još jednom je potvrdila da je Category Management ključna tema za sve učesnike u lancu vrijednosti, te da su ovakvi događaji izuzetno važni za razmjenu znanja, povezivanje i razvoj tržišta u jugoistočnoj Evropi.