Marketing X Business

Umjetna inteligencija: U ovih 10 sektora se najčešće koristi ChatGPT

Marx.ba

(Izvor: Careers360)

Od pokretanja ChatGPT-a prošlog novembra, korištenje umjetne inteligencije je sve češće, posebno na radnim mjestima. Želeći saznati više o upotrebi OpenAI popularnog chatbota u firmama širom Ujedinjenog Kraljevstva, Indusface je napravio istraživanje na uzorku od 2.000 radnika u 25 različitih sektora.

Naime, istraživanje otkriva da se ChatGPT najviše koristi u oglašavanju. Konkretnije rečeno, čak ga 39 posto ispitanih radnika tog sektora koristi u svom poslu. Njih 11 posto koristi AI chatbot više od jednom sedmično, ali postoje i oni koji kažu da ga nikada neće koristiti. Njih je pet posto.

Nadalje, 38 posto ispitanih zaposlenika u pravnom sektoru priznaje da koristi ChatGPT na radnom mjestu. Iz Indusfacea ističu da taj podatak nije uopće iznenađujući, jer nedavni izvještaji pokazuju da AI preoblikuje pravni sektor poboljšavajući učinkovitost ugovora i automatizaciju pojedinih dijelova posla.

Treće mjesto po učestalosti korištenja ChatGPT-a, zauzima sektor umjetnosti i medija. Podaci pokazuju da 33 posto ispitanih zaposlenika tog sektora koriste AI chatbot za svoj rad. Njih 13 posto priznaje da ga koristi barem jednom sedmično.

10 sektora u kojima se najčešće koristi ChatGPT

SektorPostotak radnika koji koriste ChatGPT
Oglašavanje39%
Pravni sektor38%
Mediji i umjetnost33%
Informacijske i komunikacijske tehnologije30%
Graditeljstvo30%
Nekretnine29%
Proizvodnja29%
Korisnička podrška29%
Zdravstvo28%
Vlada i odbrana28%

Istraživanje Indusfacea pokazuje da se umjetna inteligencija koristi najčešće za pisanje izvještaja, prevođenje, istraživanje te slanje mailova. Usprkos tome, ističe se kako čak 55 posto ispitanih radnika kaže da nema povjerenja u saradnju s firmama koje u svom poslovanju koriste ChatGPT ili neki drugi AI chatbot.