N. D.
Danas su brendovi sve više željni da se prihvate najnovijih riječi, trendovskih TikTok zvukova ili trenutaka društvenih medija u nadi da će povećati relevantnost i raspoloženje potrošača. I postoje primjeri koji evoluirali i više nego što siu i sami očekivali.
Brendovi prepoznaju vrijednost u interakciji s potrošačima koji su oblikovani trendovima društvenih medija, bilo da se radi o zavođenju impulsne kupovine ili izgradnji dugoročne lojalnosti kupaca namjerom da „razumije zadatak“.
Ali često postoji kratak životni vijek za neke trenutke. Prije nego što to shvatimo, trend je prošao i novi – možda nešto skromnije i pažljivije – zauzima centralnoi mjesto. Rezultat? Iscrpljenost i sagorijevanje brenda.
Uvijek suvišan odliv marketinških trendova može dovesti do toga da se potrošači distanciraju od brendova koji se udružuju u postojeće zajednice, a ne da stvaraju sopstvene. Potrošači bi čak mogli pronaći sebe kako gube dodir sa svojim pravim ja, jer njihov identitet počinje odražavati njihove društvene izvore.
Postoji nekoliko razloga zašto bi održavanje autentičnosti brenda trebalo biti glavni prioritet za brendove: gradi povjerenje, povećava lojalnost i predstavlja konkurentsku prednost. Kada potrošači vide da su vaše poruke dosljedne, počinju vjerovati da ćete ispuniti svoje obećanje.
Na primjer, brend je historijski naglašavao svoju posvećenost okolišu, stekao je nevjerovatno lojalnu bazu kupaca koja daje prioritet tim istim vrijednostima. Kompanije poput Applea isporučile su brojne proizvode s pouzdanim dizajnom i inovativnim karakteristikama, što je rezultiralo posvećenom bazom kupaca koja kontinuirano podržava naredna izdanja proizvoda.
Izrazita i svrsishodna radnja je nezaboravna, posebno kada je u skladu s osnovnim vrijednostima korisnika. Kompanije bi trebalo da prihvate jedinstvene aspekte svog brenda kako bi se na nijansiran način povezale sa kupcima.
Oni koji to ne čine jednostavno nisu dio osnovne publike. Kako donošenje odluka kupaca postaje sve emotivnije, autentičnost je važnija nego ikad. Sa skoro 5,5 milijardi aktivnih korisnika društvenih medija, za izdvajanje je potreban istinski pristup, a autentičnost je ključ za ostavljanje trajnog utiska.