Marketing X Business

Veliki uspjeh: Bh. firma opremila i Apple

Marx.ba

(Foto: Telegram)

Kompanija iz srca Balkana, koja već šezdeset godina njeguje kulturu obrade drveta i pretvara je u vrhunskidizajn, sada stoji rame uz rame s najvećima. Apple je zvanično postao klijent Artisana.

– To je trenutak kada se potvrđuje da tradicija i autentičnost imaju globalnu vrijednost. Od naše radionice do Appleovih kampusa u Kaliforniji, Irskoj i sada Indiji – to je put kojim je krenula vizija stara 60 godina, koju slijede moj otac Fadil i njegov partner Dražen. Zvuči nestvarno, ali Artisan je zapravo logičan nastavak naše vizije,  kaže Erna Ćostović, arhitektica školovana u Grazu, koja je odlučila da se vrati kući i nastavi očevu misiju stvaranja namještaja koji traje, priča priče i gradi naslijeđe u intervjuu za ZOS Radio.

Govoreći što Artisan razlikuje od drugih svjetskih brendova ona kaže da kod njih sve počinje i završava s drvetom.

– Ne tretiramo ga kao materijal, nego kao živo biće koje traži poštovanje. Svaki komad prolazi kroz ruke naših majstora, ručno se obrađuje, spaja i finišira. To nije samo proizvodnja, to je zanat, umjetnost i strast. I mislim da klijenti poput Applea, Hermèsa i Louis Vuittona prepoznaju upravo to, iskrenost u materijalu i posvećenost detalju. Mi ne pravimo samo namještaj. Mi gradimo naslijeđe. I kada vidite komad Artisana u Appleovom kampusu ili Hermèsovoj trgovini, znajte da iza njega stoji jedna porodica, jedna tradicija i jedna ljubav koja traje već šest decenija, poručila je.