Marx.ba
Sinoć je eCommerce asocijacija u BiH u Franck Experience Store Sarajevo organizirala poslovno umrežavanje pod nazivom ‘Summer Networking Night’ u saradnji sa Hrvatskim poslovnim klubom. Više od 50 poslovnih partnera i saradnika okupilo se kako bi jačali veze, razmjenjivali iskustva i poticali saradnju poslovnog sektora u nešto neformalnijoj atmosferi.
Cilj okupljanja bio je omogućiti prisutnima da se povežu sa kolegama i kolegicama, razmijene dragocjene savjete i pristupe, te stvore nove poslovne veze koje će pridonijeti daljnjoj ekspanziji i uspješnosti poslovne zajednice. Gosti su uživali u ugodnoj atmosferi, razmjeni ideja i korisnim razgovorima koji su doprinijeli širenju mreže kontakata i jačanju poslovnih odnosa.
Prepoznajući potrebu za ovakvim događajima, naš predsjednik eCommerce asocijacije u BiH Orhan Gazibegović je izjavio:
– Sve aktivnosti koje sprovodimo baziraju se na informacijama, iskustvima i potrebama naših članica i partnera. Jedna od stvari koju su većina predlagali je da se češće susrećemo u manje formalnom okruženju, jer svjedoče hiperprodukciji raznih konferencija, samita i formalnih okupljanja. Ovaj događaj nam je omogućio da se povežemo u opuštenijoj atmosferi, što je ključno za izgradnju jačih međusobnih veza i efikasniju saradnju.
Ono što je posebno u ovom formatu je da se ne fokusira na predavanja, diskusije ili izložbeni prostor sa mnogo izlagača, već čisto na networking u ugodnoj atmosferi, gdje ljudi mogu razgovarati o različitim temama. Naravno, vođeni svojim poslovnim interesima, dijele izazove sa kojima se suočavaju i koje nove kontakte traže.
Kristina Duno, generalni sekretar HPK-a u BiH, naglasila je značaj ovakvih okupljanja za ciljeve koje HPK ima.
– Ova inicijativa savršeno se uklapa u našu misiju jačanja poslovne zajednice kroz umrežavanje i razmjenu znanja. Naš cilj je stvoriti okruženje u kojem naši članovi i partneri mogu slobodno dijeliti ideje i iskustva, što će direktno doprinijeti inovacijama i rastu u poslovnom sektoru. Vjerujemo da druženja poput ovog omogućavaju dublje povezivanje i efikasniju suradnju, što je ključ za dugoročni uspjeh, poručila je.
“Summer Networking Night” se održao uz podršku kompanija Ledo i Franck. Ove renomirane firme, poznate po svojoj dugogodišnjoj tradiciji i kvaliteti, pružile su ne samo logističku podršku, već su također obogatile večer svojim proizvodima, čime su dodatno unaprijedile iskustvo svih prisutnih. Događaj se pokazao kao uspješan korak u jačanju poslovne zajednice. Ovakve inicijative ne samo da obogaćuju profesionalne veze, već i potiču inovacije i saradnju unutar poslovnog sektora. S obzirom na pozitivan odziv i uspjeh ovog događaja, planiramo organizaciju sličnih okupljanja u budućnosti.