Marketing X Business

"Vrećice za spašavanje": Lidl pokrenuo zanimljiv koncept, njihov primjer prati i Kaufland

Marx.ba

(Foto: Gentsite)

Kupci kupovinom posebnih vrećica mogu dobiti kilograme voća i povrća za tri eura. Šta se krije iza ovog koncepta?

Lidl u Njemačkoj ih već koristi, a uskoro će početi i ondašnji Kaufland: S “vrećicom za spašavanje” kupci mogu dobiti više namirnica u supermarketu za tri eura – i istovremeno spriječiti bacanje hrane. Zvuči kao praktičan koncept, ali Rettertüte već se dokazala u diskontnoj trgovini Lidl od 2022. godine. Sada sestrinska kompanija Kaufland slijedi taj primjer, pišu njemački mediji, a prenosi Fenix Magazin.

U priopćenju za javnost, maloprodajna grupa iz Neckarsulma (okrug Heilbronn) objavila je da će od svibnja nuditi Rettertüte u svim Kaufland trgovinama diljem zemlje. Može sadržavati do pet kilograma voća i povrća. To je uvijek roba koja se zbog manjih nedostataka više ne može prodati po punoj cijeni.

– U Kauflandu se voće i povrće uvijek prodaje svježe svakodnevno. Ako na kraju dana ostane voća i povrća koje izvana nije sasvim savršeno, ali je i dalje savršeno jestivo, ono ide u vrećicu za spašavanje. To uključuje, na primjer, proizvode s malo oštećenom ambalažom ili proizvode koji jednostavno ostanu, objašnjava Kaufland u nedavnom saopćenju za javnost, prenosi Jutarnji.

Kako bi kupci lakše pronašli specijalne vrećice, piše Fenix Magazin, one će se prodavati na odjelu s voćem i povrćem. Prema informacijama Kauflanda, tamo se nalaze pultovi “Još uvijek sam dobar”.

Prema informacijama Kauflanda, cilj je smanjiti bacanje hrane u vlastitom poslovnom području za 50 posto do 2030. u usporedbi s 2018.

U tu svrhu, naručivanje robe bit će prilagođeno potražnji, transportni procesi će se poboljšati i osigurati kako bi se manje robe pokvarilo, a hrana donirala bankama hrane.

VEZANO

Je li to dobro: Šta za evropske izvozne kompanije znači jačanje eura