Marketing X Business

Walmart kupuje TV proizvođača Vizio za 2,3 milijarde dolara

Marx.ba

(Izvor: Walmart)

Walmart je pristao da kupi TV proizvođača Vizio, saopštile su kompanije, pošto najveći američki trgovac na malo razvija svoj visoko profitabilan oglasni posao.

Walmart će kupiti Vizio za 2,3 milijarde dolara, ili 11,50 dolara po dionici, u gotovini. Najveći trgovac na malo je objavio akviziciju nakon što je prijavio zaradu u četvrtom kvartalu, piše Seebiz.

Dionice Vizia, porasle su 15 posto nakon što su se pojavili izvještaji o dogovoru.

Walmart i njegov lanac skladišta Sam’s Club dugo su bili glavni prodavci Vizio uređaja. Ali kupovinom kompanije, Walmart je reklamirao potencijal da unaprijedi svoje reklamno poslovanje preko Vizioovog SmartCast operativnog sistema.

Kako teži većim profitima, maloprodajni titan je pokušao da proširi svoj medijski biznis Walmart Connect, koji dolazi sa većim profitnim maržama od prodaje namirnica ili odjeće. Prodaja oglašavanja porasla je za 22 oposto u četvrtom kvartalu.

– Vjerujemo da Vizio operativni sistem fokusiran na potrošača pruža sjajna iskustva gledanja po atraktivnim cijenama. Također, vjerujemo da omogućava profitabilan i brzorastući posao oglašavanja, rekao je Seth Dallaire, izvršni potpredsjednik i glavni direktor prihoda Walmarta u SAD.

Ovaj potez dolazi kada Walmart pokušava da se takmiči sa rastućim segmentom reklama kompanije Amazon.

sarajevo tourism sumit vertical banner
Partneri

Povezani članci