Marx.ba
Iz Xiaomija su se nedavno pohvalili velikom potražnjom za svojim prvim električnim automobilom SU7. Iako je automobil službeno lansiran tek krajem marta, dok su isporuke počele početkom aprila, u nešto više od mjesec dana isporučeno je čak 10 hiljada vozila, a kineska kompanija namjerava ubrzati njegovu proizvodnju kako bi do kraja godine isporučili čak 100.000 vozila. Prilično impresivno za kompaniju koja je poznata po telefonima i drugim uređajima potrošačke elektronike i koja je tek nedavno stupila na iznimno konkurentno tržište električnih automobila.
Dok mogu biti zadovoljni potražnjom za svojim prvim vozilom, Xiaomi se već priprema za budućnost te su se na mreži pojavile informacije kako pripremaju konkurenta najpopularnijem modelu e-vozila na svijetu, Teslinom Modelu Y.
Prema izvorima upoznatim sa situacijom u kineskoj kompaniji, Xiaomi još od 2021. godine, od kada je izvršni direktor Lei Jun najavio ambicije širenja na automobilsko tržište, planiraju razvoj SUV-a koji će na tržištu konkurirati Teslinom najpopularnijem modelu. Prioritet su ipak stavili na SU7, a sada kada je ovaj automobil finaliziran i počela je prodaja, fokus se premješta na SUV model.
Iz Xiaomija planiraju njegovo lansiranje već krajem sljedeće godine ili najkasnije početkom 2026. godine. Treba naglasiti kako se upravo u to vrijeme očekuje dovršetak druge faze Xiaomijeve velike tvornice u Pekingu. Godišnji kapacitet tvornice iznosi 300 hiljada vozila, s tim da je kapacitet svake faze 150.000 komada, što jasno govori o ambicijama kineske kompanije na tržištu automobila tokom sljedećih godina.
Kako bi mogao uspješno konkurirati Teslinom bestselleru, Xiaomijev SUV morat će imati i pristupačnu cijenu, no još je rano govoriti koliko bi taj model mogao koštati. Ipak, prema izvorima upoznatim s kompanijom, u Xiaomiju već razmišljaju i o takvom cjenovno povoljnijem električnom automobilu s kojim se nadaju osvojiti što veći dio tržišta.
O čemu se konkretno radi, tj. kakav tip vozila planiraju i kakve će biti njegove specifikacije, još je rano reći, ali nagađa se kako će biti osjetno jeftiniji od njihova prvog e-vozila. Dok početna cijena ovog automobila, kada se preračuna u euro, oko 28.000 eura, treći model koji su spomenuli na stranici CnEVPost trebao bi koštati manje od 20 tisuća eura, prenosi Zimo.