Marketing X Business

YouTube protiv TikToka: Borba titana za još većio dio kolača na tržištu

N. D.

(Izvor: Haulix Daily)

Gigant društvenih medija TikTok testira novo ažuriranje s odabranim korisnicima u odabranim regijama koje korisnicima daje mogućnost da povećaju ograničenje otpremanja na aplikaciju sa 10 na 15 minuta.

Ovo povećanje dužine videozapisa nudi kreatorima više vremena za dijeljenje detaljnih recepata za kuhanje, vodiča za šminkanje, komedije, drame i informativni sadržaj.

Takođe eliminira potrebu za kreiranjem mnogo dijelova kada se dijeli jedan dio sadržaja zbog vremenskog ograničenja. Ovaj potez se reklamira kao strateški pokušaj privlačenja kreatora dugog formata video sadržaja koji objavljuje na YouTubeu.

YouTubeov prelazak na sadržaje kratke forme putem Shorts-a i TikTok testiranje vode sa povećanim ograničenjem uploada doveli su obje platforme u oči jedna protiv druge.

Horizontalni način rada preko cijelog ekrana je još jedno ažuriranje koje trenutno testira TikTok, čime se još jedan korak približava YouTubeovom terenu.

Međutim, ova potencijalna ažuriranja najbolje je uzeti s rezervom. TikTok je porastao na svoju spektakularnu popularnost zahvaljujući svojim kratkim i zabavnim videozapisima i neće svi koji su na platformi cijeniti ovo novo ažuriranje dugog videa. Zahvaljujući TikTok-ovoj funkciji za brzo premotavanje unaprijed, vjerovatno će uspjeti zadržati svoju publiku, ali ne mora nužno uloviti etablirane kreatore s druge platforme.

Stručnjaci se slažu – dva giganta će se nastvaiti boriti za što veći kolač na tržištu i sigurno su sve opcije uzete u obzir kako bi se ciljevi ostvarili.