Marketing X Business

Zalando nadmašio prognozu prihoda za prvi kvartal, potvrdio prognoze za 2025.

Marx.ba

(Foto: Zalando)

Evropski online modni trgovac Zalando izvijestio je o prihodima u prvom kvartalu koji su bili jači od očekivanih zahvaljujući dodatnim kupcima i dobrom početku proljetnih i ljetnih rasprodaja te je potvrdio svoje smjernice za 2025. godinu.

Platforma s više robnih marki koja prodaje odjeću, obuću i modne dodatke izjavila je da su prihodi grupe porasli za 7,9% na 2,42 milijarde eura (2,74 milijarde dolara) u tri mjeseca koja su završila 31. marta, nadmašivši prosječnu prognozu analitičara od 2,367 milijardi.

Zalando se pomiče na viši segment tržišta i dodaje više dizajnerskih brendova u svoju ponudu dok platforme brze mode s niskim cijenama poput Sheina pojačavaju konkurenciju u nižem segmentu, te je izjavio da je u prvom kvartalu dodao brend Marc Jacobs u vlasništvu LVMH-a.

Bruto volumen robe, mjera ukupne prodane robe na Zalandu, porastao je za 6,5% u prvom kvartalu na 3,5 milijardi eura.

Zalando se držao svoje prognoze za 2025. “unatoč brzo promjenjivom geopolitičkom i makroekonomskom okruženju”, iako su globalne trgovinske tarife natjerale mnoge trgovce da smanje očekivanja.

Očekuje porast prihoda i bruto volumena robe od 4% do 9% u 2025. godini te prilagođenu EBIT od 530 miliona do 590 miliona eura, piše Seebiz.

Očekivalo se da će dionice Zalanda porasti za 4,9% nakon objave rezultata, prema predtržišnim pokazateljima.

Broj aktivnih kupaca porastao je na novi maksimum od 52,4 miliona, u odnosu na 49,5 miliona u prvom tromjesečju prošle godine. Prilagođena zarada prije kamata i poreza iznosila je 46,7 miliona eura u prvom tromjesečju, u odnosu na 28,3 miliona prije godinu dana.

VEZANO

Znate li koliko su rasle plate izvršnih direktora u svijetu